S tekočega traku zapeljal Citigo z zaporedno številko 100.000
› Modelska ofenziva: Škodin prvi mestni avtomobil utrdil njen položaj v Evropi
› Uspešen: prodaja Škode Citigo leta 2013 zrasla za 51 odstotkov
› Vsestranski: na voljo kot tri- in petvratna različica, s pogonom na bencin ali
zemeljski plin
› Okolju najbolj prijazna Škoda: Citigo G-TEC z emisijo CO2 le 79 g/km
› Dorasel mestu: urbani malček z veliko prostora, domiselnimi rešitvami in
maksimalno varnostjo
› S čustvenim nabojem: Škoda Citigo Monte Carlo navdušuje s športnim videzom
V Volkswagnovi tovarni v Bratislavi je s tekočega traku zapeljal Škoda Citigo z zaporedno številko 100.000. Škoda Citigo je kot Škodin prvi mestni avtomobil na trgu uspešno prisoten že od konca leta 2011. Model navdušuje z izjemno prostornostjo, domiselnimi rešitvami, varčno porabo goriva, vrhunsko varnostjo, izvrstnimi krmilnimi lastnostmi, odličnim razmerjem med ceno in vrednostjo ter pametnim dizajnom. V letu 2013 se je njegova prodaja povečala za 51 odstotkov.
“100.000 proizvedenih primerkov Citigo od leta 2011 – ta številka kaže, kako dobro je bil naš ‘malček’ sprejet na trgu,” pravi Werner Eichhorn, direktor prodaje v družbi Škoda. “Citigo je pred slabimi tremi leti kot prva nova Škoda začel največjo modelsko ofenzivo v zgodovini podjetja. Od takrat naš domiselni malček bogati rastoči segment mestnih avtomobilov in za Škodo navdušuje nove kupce. Citigo nam je v veliko veselje in še krepi naš dobri položaj na evropskem trgu,” je še dodal Eichhorn.
Škoda Citigo je popoln mestni avtomobil: kompakten in hkrati prostoren, varčen in dinamičen, privlačen, varen in domiseln. “Citigo na minimalnem prostoru ponuja vse vrednote znamke Škoda,” pravi Eichhorn. Ta kombinacija je pri kupcih izredno dobro sprejeta: leta 2013 so mestnemu poskočnežu prodajne številke zrasle za kar 51 odstotkov, tj. na 45.000 prodanih vozil. S kompaktnimi dimenzijami (3,56 m dolžine, 1,64 m širine in 1,48 m višine) Škoda Citigo nudi odlične krmilne lastnosti. Hkrati pa
je, tipično za Škodo, Citigo izjemno prostoren.
Zaradi številnih domiselnih idej je res prava Škoda, oziroma kot pravi slogan – ‘simply clever’. Različna držala, prtljažne mreže, obešalniki za torbe, poleg tega pa še velik prtljažnik – malček je res izjemno uporaben. In še posebej varen: kot prvi mali avto nasploh je Citigo skupaj s svojima sestrskima modeloma iz koncerna Volkswagen prejel najboljšo možno oceno pet zvezdic na poskusnih trčenjih Euro NCAP.
Škoda Citigo se poleg tega uvršča med okolju najbolj prijazne mestne avtomobile na trgu. Poganja ga 1,0-litrski 3-valjni motor MPI v dveh izvedbah z močjo 44 kW (60 KM) oz. 55 kW (75 KM), ki ju je mogoče kombinirati s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom ali polavtomatskim menjalnikom ASG. Različica Citigo Green tec 1.0 MPI z močjo 44 kW ima kombinirano porabo bencina le 4,1 l/100 km in pri tem samo 95 g emisij CO2 na km.
Mestni avtomobil je poleg tega od oktobra 2012 na voljo tudi s pogonom na zemeljski plin. Škoda Citigo G-TEC porabi le 4,4 m3 (2,9 kg) zemeljskega plina na 100 kilometrov, kar ustreza emisiji samo 79 g CO2 na km. Citigo G-TEC je tako trenutno okolju najbolj prijazna Škoda vseh časov. Do danes je Škoda skupno prodala več kot 1.900 teh vozil, od tega samo v letu 2013 kar 1.300 primerkov. Lansko leto je pozornost pritegnila posebna rekordna vožnja modela Citigo G-TEC: avstrijski prvak v
varčni vožnji Gerhard Plattner se je v petih dneh s povprečno porabo 2,39 kg zemeljskega plina na 100 km pripeljal od Vinzenze v Italiji do Stockholma na Švedskem.
Od začetka maja češki proizvajalec nudi posebno, čustveno nabito in športno različico modela Citigo – Škodo Citigo Monte Carlo v kompaktnem rally dizajnu in s številnimi športnimi detajli pri opremi. Med drugim se ponaša s spuščenim športnim podvozjem, markantnimi 16-palčnimi aluminijastimi platišči, sprednjim usmernikom zraka z integriranimi meglenkami, črno mrežo hladilnika, usmernikom zraka na zadku in podaljšanim spodnjim delom zadnjega odbijača z integriranim difuzorjem. Tudi v
notranjosti je športno opremljen, med drugim s trikrakim športnim volanom, črnimi stropnimi oblogami in notranjim tapeciranjem ter črnimi sedežnimi prevlekami v dizajnu Monte Carlo.
Škoda Citigo je od uvedbe prejel številne avtomobilske nagrade tako doma kot v tujini. Med drugim je zmagal na izboru za Avto leta 2012 na Češkem ter prejel nagradi Fleet Award ‘Službeni avto leta’ in ‘Internetni avto leta’.
Škoda Citigo – pregled posebnosti
2011 september – premiera modela Citigo, Škodinega prvega mestnega avtomobila
2012 januar – zmaga Škode Citigo na izboru za češki ‘Avto leta 2012’ v kategoriji ‘Mestni avtomobili’
2012 marec – predstavitev petvratne Škode Citigo na ženevskem avtomobilskem salonu
2012 oktober – predstavitev modela Citigo CNG, Škodinega prvega vozila na zemeljski plin
2013 julij – rekordna vožnja s Škodo Citigo CNG čez Evropo
2014 marec – predstavitev Škode Citigo Monte Carlo na ženevskem avtomobilskem salonu
2014 maj – v Bratislavi s tekočega traku zapelje Škoda Citigo z zaporedno številko 100.000; začetek prodaje Škode Citigo Monte Carlo