‘Mini, Midi in Maxi’
Jutri se bodo v Pekingu odprla vrata letošnjega avtomobilskega salona. Na tem prestižnem dogodku se bo obiskovalcem predstavila tudi povsem nova ‘Midi’ SUV škoda z modelno oznako kamiq, vozilo iz evropskega B segmenta, ki ga evropski kupci po vsej verjetnosti ne bomo spoznali, ker je kamiq ukrojen po željah kitajskih potrošnikov.
439 centimetrov dolga škoda kamiq (širina: 178 cm, višina: 159 cm, medosna razdalja: 261 cm) bo na kitajskem tržišču uvrščena pod hišnim ‘Mini’ SUV modelom (karoq) in hišnim ‘Maxi’ SUV modelom (kodiaq). Za samodejno premikanje novega Škodinega vozila za delo, šport in prosti čas, ki je zasnovano na starejši tehnološki platformi (PQ34 – golf IV in sorodstvo …) koncerna Volkswagen, bo na začetku prodaje poskrbel na novo razviti 1,5-litrski prisilno polnjeni (turbo) bencinski štirivaljnik, ki
lahko mobilizira 81 kW (110 KM) pogonske moči ter 150 Nm motornega navora. Ta različica modela kamiq bo na voljo v povezavi s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, ob doplačilu bodo kupci deležni 7-stopenjskega DSG menjalnika, medtem ko je opremljenost modela kamiq, ki je samo dva centimetra daljši od modela karoq, primerljiva z opremljenostjo podobnih evropskih SUV modelov.
Češki SUV trio bo v bližnji bodočnosti (v naslednjih petih letih) dobil nove SUV sorodnike, ki bodo večinoma oblikovani in opremljeni po okusu kitajskih kupcev. V ta namen so Čehi že pripravili približno 2 milijardi evrov, ker želijo do konca leta 2020 priti na zeleno vejo, ker naj bi Kitajcem takrat v enem samem letu dostavili še enkrat več vozil (približno 600.000 vozil) kot jih prevzamejo sedaj, po enajstih letih Škodine prisotnosti na kitajskem tržišču.