Škoda Vision E stavi na električno prihodnost
Škodina predstavitev na avtomobilskem salonu v Šanghaju (19.–28. april 2017) bo v prvi vrsti v znamenju električne evolucije: s študijo Vision E bo podjetje prvič konkretno razkrilo svojo vizijo individualne mobilnosti prihodnosti.
Petvratni SUV z izrazito emocionalnim dizajnom lahko do 500 kilometrov prevozi izključno na elektriko, ob tem pa na lestvici avtonomnosti izpolnjuje pogoje za uvrstitev v 3. stopnjo. Škoda znotraj svoje prodajne palete sistematično razvija električne modelske različice in bo do leta 2025 v svoji ponudbi imela pet modelov z izključno električnim pogonom v različnih segmentih.
Škoda se s polno paro pripravlja na mobilnost jutrišnjega dne. Prva električna in avtonomna študija v zgodovini znamke pooseblja Škodino interpretacijo električnih vozil. Škoda Vision E z dolžino 4.645 mm, širino 1.917 mm in višino 1.550 mm deluje zelo suvereno. Pri tem je inženirjem z medosno razdaljo 2.850 mm ter s kratkim previsom spredaj in zadaj kot vedno doslej uspelo poskrbeti tudi za popolno udobje v notranjosti vozila. Napredno zasnovana študija združuje za modele SUV značilen višji
položaj sedenja in veliko prostornost z dinamično silhueto in mehko padajočo strešno linijo v slogu kombilimuzin.
S sistemsko močjo 225 kW se Škoda Vision E ob pospeševanju odzove v trenutku in navduši z enkratno dinamiko. Najvišja hitrost znaša 180 km/h. Zmogljiva litij-ionska baterija in optimalna rekuperacija omogočata doseg do 500 kilometrov. Pri tem inteligentna krmilna elektronika zagotavlja maksimalno učinkovitost kombiniranega delovanja obeh elektromotorjev, ki poganjata vsa štiri kolesa Škode Vision E. Prenos moči preko sprednjih in zadnjih koles poteka skladno s potrebami, s čimer je nenehno
poskrbljeno za najvišjo mero stabilnosti, varnosti in dinamike.
Škoda s študijo Vision E razkriva tudi že kmalu uresničljive oblike avtonomne vožnje. Po najnovejših ocenah bo že leta 2030 okoli 15 odstotkov vseh novih vozil lahko vozilo povsem avtonomno. Študija Škoda Vision E izpolnjuje pogoje za 3. stopnjo avtonomne vožnje. Samodejno lahko upravlja vozilo v zastojih ter avtonomno prevozi odseke avtocest, ohranja smer ali obvozi oviro, prehiteva, poišče prosto parkirno mesto ter parkira in odparkira vozilo. To omogočajo kamere in raznovrstni senzorji z
različnimi dosegi, ki nadzorujejo dogajanje v prometu.
Strategija za električno mobilnost
V Škodini mednarodni strategiji rasti ima električna mobilnost eno od ključnih vlog. Škoda na osnovi koncernske platforme MEB razvija lastne avtomobilske koncepte za električno mobilnost. Elektrifikacija modelske palete se bo začela že leta 2019 z uvedbo Superba, ki bo imel priključni hibridni pogon. Kmalu za tem, leta 2020, bo prišel na trg prvi Škodin serijski avtomobil z izključno električnim pogonom. Do leta 2025 bo modelska paleta znamke obsegala pet izključno električno gnanih
avtomobilov v različnih segmentih.