Skupina je v prvem polletju 2023 na letni ravni izboljšala vse glavne finančne kazalnike

Škoda Auto je v prvem polletju 2023 kljub še vedno zahtevnim tržnim razmeram še okrepila svoje pozitivno poslovanje. Dobiček iz poslovanja skupine Škoda Auto Group se je povzpel na 911 milijonov evrov, kar na letni ravni predstavlja povečanje za 34,8 odstotka. Hkrati je donos iz prodaje ostal stabilen in je znašal 6,6 %. Avtomobilski proizvajalec je med januarjem in junijem po vsem svetu dobavil 432.200 vozil, kar je 19,9 % več kot v enakem obdobju lani.
Povpraševanje po Škodini prodajni uspešnici, modelu Octavia (+60,2 %), in popolnoma električni družini Enyaq iV (+41,0 %) se je močno povečalo.

Klaus Zellmer, predsednik uprave družbe Škoda Auto: “V prvem polletju 2023 smo dokazali, da je Škoda Auto na poti stabilne rasti, za kar gre zasluga vzdržnemu poslovnemu modelu in izjemni storilnosti zaposlenih. Ti rezultati kažejo, kaj smo sposobni doseči kljub zahtevnim tržnim razmeram. Ves čas smo se osredotočali na premagovanje težav v dobavnih verigah, nagrada za to pa je, da so zdaj proizvodne linije v polnem pogonu. Zato lahko naši kupci pričakujejo bistveno krajše dobavne roke.
Ostati moramo pozorni in nadaljevati s trdim delom, da ohranimo ta zagon.”

Holger Peters, finančni direktor družbe Škoda Auto: “Rezultati, ki jih je Škoda Auto dosegla v prvih šestih mesecih letošnjega leta, dokazujejo izjemno fleksibilnost in finančno odpornost podjetja. Naš stabilni donos iz prodaje v višini 6,6 % bi bil lahko še višji, če ne bi bilo negativ­ne­ga enkratnega učinka zaradi zaprtja podjetja v Rusiji. Kljub temu smo na pravi poti, in to po zaslugi našega programa Next Level Efficiency+, ki ga bomo še naprej izvajali. To je pomem­ben steber za
doseganje vzdržne dobičkonosnosti in prepričan sem, da gremo lahko skupaj s sodelavci naprej po tej poti trajnostne rasti.”

Martin Jahn, član upravnega odbora družbe Škoda Auto, direktor prodaje in marketinga: “Prvo polletje nam je pokazalo, da je Škoda Auto tudi v zahtevnih razmerah sposobna dosegati dobre rezultate. Izboljšali smo svoj položaj na zahtevnem evropskem trgu in povečali svoj tržni delež. Čakalna doba za naše modele se je bistveno skrajšala, zaradi izboljšane oskrbe s sestavnimi deli pa lahko zdaj veliko hitreje zadovoljimo povpraševanje strank. Uspeh naše družine popolnoma električnih vozil
Enyaq iV nam daje vse razloge za optimističen pogled v prihodnost. Z nadaljnjim pospešenim izvajanjem naše e-ofenzive si bomo še naprej prizadevali, da bo e-mobilnost cenovno dostopna in da bo popolnoma ustrezala vsem potrebam naših kupcev.”

V prvem polletju 2023 na letni ravni izboljšanje vseh glavnih finančnih kazalnikov
Skupina Škoda Auto Group je v prvih šestih mesecih letošnjega leta zabeležila znatno rast prihodkov, ki so se povečali za 34,5 % na 13,7 milijarde evrov. Donos iz prodaje je ostal na enaki ravni kot lani, tj. pri dobrih 6,6 %. Poleg tega je avtomobilskemu proizvajalcu v prvih šestih mesecih leta 2023 uspelo znatno povečati dobiček iz poslovanja, in sicer za 34,8 % na 911 milijonov evrov, čeprav je prodaja družbe OOO Volkswagen Group Rus v maju 2023
imela močan negativni učinek na dobiček iz poslovanja.[1] V obdobju od januarja do junija je podjetje kupcem po vsem svetu dobavilo 432.200 vozil, kar prestavlja 19,9-odstotno rast v primerjavi z lanskim letom. Prav tako se je povečala proizvodnja v Škodinih čeških tovarnah, in sicer na 535.200 vozil, kar je 79.000 vozil več kot v prvih šestih mesecih leta 2022.

Škodina modelska paleta pripravljena za prihodnost
Škoda Auto se še naprej osredotoča na močno ponudbo električnih modelov, ki še dodatno krepi Škodino e-ofenzivo. V prihodnjih letih bo avtomobilski proizvajalec predstavil šest novih popolnoma električnih modelov iz vseh segmentov. Prvi bo popolnoma električni kompaktni SUV Elroq, ki bo predstavljen prihodnje leto. Škoda je na svoji poti do e-mobilnosti naredila pomembne korake tudi na drugih področjih: podjetje je v svoji matični tovarni v Mladi Boleslav že preseglo mejnik
500.000 izdelanih baterijskih sistemov, ki jih vgrajujejo v električna vozila znamk Škoda, Volkswagen, Audi in Seat. Ker se prehod na e-mobilnost med trgi razlikuje, bo Škoda ponudila celotno paleto pogonskih konceptov. Ta pristop omogoča češkemu proizvajalcu avtomobilov, da svojim strankam ponudi najboljše iz obeh svetov: široko paleto baterijskih električnih vozil ter sodobne in učinkovite nove modele z notranjim zgorevanjem. V drugem polletju 2023 bo Škoda predstavila
novi generaciji modelov Superb in Kodiaq, že 1. avgusta pa bosta predstavljena posodobljena Scala in Kamiq. S tem Škoda pospešuje svoje delovanje v desetletju preobrazbe v smeri ogljično nevtralne mobilnosti. Ponuja zelo raznoliko paleto baterijskih električnih modelov, priključnih hibridov in učinkovitih modelov z notranjim zgorevanjem, ki zadovoljujejo vse potrebe in želje kupcev na vseh trgih.

[1] Maja 2023 je koncern Volkswagen zaključil prodajo svojih sredstev v družbi OOO Volkswagen Group Rus družbi OOO Art-Finance ob podpori ruskega trgovca Avilon.

Podobne objave