Prvo polletje 2013 v znamenju modelske ofenzive
Pri Škodi je bilo prvo polletje 2013 z menjavo modela Octavia in s prenovo Superba v znamenju modelske ofenzive. Kljub zagonski fazi in ustrezno nizkemu obsegu proizvodnje je Škoda v prvih šestih mesecih letošnjega poslovnega leta zabeležila promet v višini skoraj pet milijard evrov. Do 30. junija je dobiček iz rednega poslovanja znašal 243 milijonov evrov. Prodanih je bilo 464.600 vozil, kar je 5,8 % manj kot v prvem polletju 2012. Finančne in prodajne številke družbe je dodatno bremenil
šibak razvoj nekaterih evropskih avtomobilskih trgov.
“Z novo Škodo Octavio in s popolnoma prenovljenim Škodo Superbom se začenja drugi krog ofenzivne rasti znamke Škoda,” je dejal predsednik uprave družbe Škoda, prof. dr. h.c. Winfried Vahland. “S skupno osmimi novimi ali prenovljenimi modeli smo v letošnjem letu na pravi poti. V celotnem letu pričakujemo prodajne številke na ravni lanskega leta,” je dodal Vahland. Že v juniju so prodajni rezultati rahlo presegli rezultate lanskega junija, tako da je bil dosežen najboljši prodajni rezultat
meseca junija v zgodovini družbe. “Vendar pa še vedno računamo na negotovo konjunkturo,” je povedal Vahland.
Češka avtomobilska znamka je v prvi polovici leta 2013 dosegla realizacijo prometa v višini 4,97 milijarde evrov, 13,1 % manj kot v prvih šestih mesecih leta 2012 (5,72 mili¬jarde evrov). V tem obdobju je dobiček iz rednega poslovanja znašal 243 milijonov evrov oz. 45,9 % manj kot v enakem obdobju lanskega leta (449 milijonov evrov). V okviru Škodine aktualne modelske ofenzive so se investicije v osnovna sredstva v enakem obdobju povečale za 22,1 %, na 265 milijonov evrov (prvo polletje 2012:
217 milijonov evrov).
Škoda je v prvem polletju 2013, ki je bilo še zlasti v Evropi polno izzivov, zabeležila solidne rezultate,” je komentiral Škodin finančni direktor Winfried Krause. “V drugi polovici leta želimo z novimi modeli izboljšati prodajo. Ob tem pa na vseh področjih stavimo na najvišjo stopnjo stroškovne discipline,” je dodal Krause.