Elegantna in praktična Čehinja
V Parizu se bo predstavila tudi fabia combi tretje generacije, sicer novi 5-vratni karavan, ki bo kupcem na voljo v januarju leta 2015. S to zelo praktično in elegantno karoserijsko različico modela fabia želijo Čehi nadaljevati uspeh dosedanjih kompaktnih karavanov znamke Škoda, ki so od leta 2000, ko so predstavili prvo fabio combi, privabili približno 1,1 milijona kupcev.
Novi Škodin 5-sedežni karavan bo blestel predvsem v kategoriji prevažanja tovora in prtljage, ker bo v njegovem karavanskem zadku lahko izginilo do 530 litrov tovora, ob podrti zadnji klopi bo ta številka zrasla na 1395 litrov, kar predstavlja približno 25 odstotno povečanje tovornega prostora ob primerjavi z aktualno fabio combi II. Večja kot pri aktualnih predstavnikih bo tudi prostornost v notranjosti potniške kabine, ker so potniki pridobili 8 mm pri dolžini ter 21 mm pri odmerjeni
notranji širini. Tako bo uporabnik v tem vozilu lahko prevažal tudi predmete, ki niso širši od 96 cm (širina na dnu prtljažnega prostora) in daljši od 155 cm.
Izboljšali so tudi dostopnost do prtljažnika, predvsem na račun nekoliko povečane zadnje odprtine (širina: 1028 mm, višina: 1900 mm), ki se nahaja samo 611 mm nad vozno površino. Ob doplačilu si bo kupec lahko omislil tudi dvojno dno prtljažnika. Večje notranje mere so prinesle tudi nekoliko večje zunanje karoserijske mere, ker je karavan tretje generacije občutno širši (+ 90 mm) ter tudi nekoliko daljši (+10 mm) od predstavnikov druge generacije. Istočasno je fabia combi III precej nižja (-
31 mm) od aktualnih primerkov, s tem pa tudi bolj elegantna. Nova širina karoserije je prinesla tudi nekoliko širša (+ 30 mm) koloteka.
Ker so se konstruktorji ob snovanju nove karavanske različice osredotočili tudi na zmanjšanje mase (- 55 kg), poleg tega bo za samodejno premikanje skrbela še nova generacija pogonskih sklopov, bo fabia combi III (masa avtomobila: 1004 kg v primeru različice 1.0 MPI) nekoliko bolj skromna pri uničevanju fosilnih goriv, ker naj bi ob premagovanju razdalj porabila približno 17 odstotkov manj goriva kot primerljivo motorizirana predstavnica druge generacije. Najbolj varčen predstavnik tretje
generacije modela fabia bo opremljen z dodatno modelno oznako Green-Line, ker se bo pod njegovim motornim pokrovom skrival že znani 1,4-litrski 3-valjni turbodizelski motor s 55 kW (75 KM), ki naj bi v povprečju porabil samo 3,1 litra goriva na vsakih 100 prevoženih kilometrov. Nizka bo tudi stopnja ustvarjenih CO2 emisij (82 g/km).
Obstajala bo tudi močnejša različica tega turbodizelskega motorja s 77 kW (105 KM), poleg tega bodo kupcem ponudili tudi tri bencinske motorje z razponom moči od 55 do 81 kW (75 do 110 KM) ter še eno dodatno možnost glede izbire primernega turbodizelskega motorja. Večina motorjev bo na voljo tudi v povezavi s samodejnim DSG menjalnikom. Nova fabia bo opremljena tudi s kopico elektronskih pomočnikov (Driver Activity Assistant, Speedlimiter, Hill Hold Control, senzorji zračnega tlaka v
pnevmatikah, sistem KESSY…), ki jih poznamo že iz drugih modelov te znamke. Tako bo tudi nova fabia opremljena z Mirror Link tehnologijo, ki je namenjena vzpostavljanju povezave pametnih telefonov z vozilom.