|

Pogovor z servisnim koordinatorjem v Pan Jan Ivančna Gorica

Klemen Jeršin je servisni koordinator v podjetju Pan Jan Ivančna Gorica, ekipi pa se je pridružil leta 2018. Kakšno delo je opravljal, ko se je ekipi pridružil in kakšno opravlja sedaj, kako preživlja prosti čas, kaj jo v življenju motivira ter katera je njegova najljubša anekdota ali citat, preberite v pogovoru.

Kakšno delo opravljaš v podjetju Pan-Jan in kako si se znašel tu? Kakšni so bili tvoji začetki? Na kateri lokaciji opravljaš svoje delo?

Moje delovno potovanje pri podjetju Pan Jan se je začelo februarja 2018, ko sem se prijavil na razpis za delovno mesto avtomehanika. Moja prošnja je bila uslišana in z veseljem sem se pridružil ekipi. V začetku sem delal v mehanični delavnici, kjer sem pridobil neprecenljive izkušnje in se seznanil s številnimi aspekti avtomehaničnega dela. Po šestih mesecih sem prestopil na delovno mesto servisnega sprejemnika, kjer sem se usmeril v stike s strankami in postregel s svojimi komunikacijskimi in organizacijskimi veščinami.

Marca 2019 sem sprejel odločitev, da se podam na samostojno pot in zapustim državo. V tujini sem si želel razširiti svoje obzorje in spoznati nove izzive. Na žalost je koronavirus prekrižal moje načrte, zato sem se aprila 2020 vrnil nazaj v Slovenijo. Srečo sem ponovno našel v podjetju Pan Jan, kjer sem bil ponovno sprejet v ekipo.

V letu 2018 sem delal v Ivančni Gorici, medtem ko sem od leta 2020 do septembra 2022 vodil servis in kleparsko-ličarsko delavnico v Trebnjem. Sedaj pa sem s ponosom servisni sprejemnik v poslovni enoti v Ivančni Gorici, kjer sem se začel in kjer se še vedno počutim kot del velike in povezane skupnosti.

Moj čas pri podjetju Pan Jan je bil zaznamovan z različnimi izzivi in priložnostmi za rast in razvoj. Zahvaljujoč temu sem razširil svoje znanje in izkušnje na različnih področjih avtomobilske industrije. Ponosen sem, da sem del te ekipe, ki stremi k visokim standardom kakovosti storitev in odličnemu odnosu do strank. Veselim se nadaljnjih izzivov in prispevanja k uspehu podjetja Pan Jan.

Kakšni so tvoji osebni interesi? Kako preživljaš čas, ko se ne vidimo v pisarni?

Moj osebni interes je predvsem, da je podjetje uspešno, kar seveda zavisi od nas sodelavcev ter, da se vzdržuje kvalitetne storitve. Komunikacija in dobra klima v podjetju je zato zelo pomembna.

Ko nisem v službi, vsak prosti čas izkoristim za svojo družino, ki mi res veliko pomeni. Imam dva sinova, katerima posvečam največ časa.

Moj osebni interes je tudi uspeh podjetja, saj se zavedam, da je odvisen od naših skupnih prizadevanj. Ključnega pomena je tudi zagotavljanje kvalitetnih storitev, saj želimo zadovoljiti naše stranke in graditi dolgoročne odnose z njimi. Zato si prizadevam za učinkovito komunikacijo in ustvarjanje dobre klimo v podjetju, saj verjamem, da le tako lahko dosežemo najboljše rezultate.

Ko sem izven službe, je moj največji vir veselja in izpolnitve moja družina. Imeti dva čudovita sinova mi pomenita svet. Zanju si vedno vzamem čas, preživljanje kakovostnega časa s svojimi otroki mi daje neprecenljivo zadovoljstvo in energijo za premagovanje vsakodnevnih izzivov.

Ravnotežje med službenimi obveznostmi in družinskim življenjem je za mene ključnega pomena. Zato si prizadevam, da svoj delovni čas izkoristim čim bolj učinkovito, da lahko nato popolnoma prisotno in predano preživim čas s svojo družino. Ta harmonija med delom in zasebnim življenjem me osrečuje in daje večji pomen mojemu delu v podjetju.

Verjamem, da je s podporo in razumevanjem v družini lažje premagovati izzive v službi. Moji sinovi so moja največja inspiracija in gonilna sila za osebnostno in poklicno rast.

Če se ozreš po svojih sodelavcih – katere dobre lastnosti občuduješ pri njih? Pri kom?

Naša ekipa je izjemno povezana med seboj. Ne glede na to, ali se pojavi kakšna težava ali izziv, se vedno podpremo in sodelujemo za skupno dobro, osredotočeni smo na skupno delo in dosežke.

Z Markom odlično sodelujeva, najino delo pri sprejemu strank in koordinacija dela na servisu se dopolnjuje. Skupaj usklajujeva različne naloge ter se trudiva zagotoviti nemoten potek dela v mehanični delavnici, saj želiva zagotoviti visoko kakovostno storitev našim strankam.

Jan je vedno pripravljen priskočiti na pomoč. Njegova predanost in pomoč sta neprecenljivi, saj se z njim lahko zanesemo na rešitev težav in konstruktivne nasvete. Martin Hren je strokovnjak za rezervne dele in ima obilo znanja na področju mehanike. Njegova vključitev v naše projekte pogosto prinese dragocene rešitve, nasvete in podporo.

Kadar sem odsoten, mi Rok z veseljem priskoči na pomoč pri mojem delu. Njegova pripravljenost za sodelovanje kaže na to, kako močna je naša medsebojna povezanost in zaupanje.

Ta sodelovalni duh in podpora, ki jo nudimo drug drugemu, je resnično neprecenljiva. Ob petkih se posebej povežemo, saj so ti popoldnevi najboljši del tedna. Takrat se sprostimo, delimo smeh in gradimo močne vezi, ki krepijo našo ekipno dinamiko. (smeh)…

Vesel sem, da sem del te izjemne skupine ljudi. Skupaj premikamo meje, se učimo drug od drugega in skupaj dosegamo neverjetne uspehe. Sodelovanje, medsebojno spoštovanje in smeh so tisto, kar nas povezuje in dela našo ekipo posebno.

 

Kako sam gledaš na svoje delo v podjetju Pan-Jan?

Ko sem začel delati v delavnici, mi to ni bilo tuje. Skrbno sem sledil vsem navodilom sprejemnika, zavedal sem se pomena natančnosti in odgovornosti v svoji vlogi.

Leta 2020 sem se vrnil v delavnico v Trebnje, kjer pa sem prevzel vlogo sprejemnika. Tokrat me je v delo uvajal izkušeni Martin Korelec. Njegovo uvajanje je bilo izjemno strokovno in se je popolnoma razlikovalo od prejšnjega dela. Njegova predanost in znanje sta me navdušila ter dala nov zagon moji delovni poti. S pomočjo njegovih nasvetov in usmeritev sem se počutil bolj samozavestnega in pripravljenega na nove izzive.

Danes oba delava z enako vnemo in zavzetostjo. Tudi ko se pri delu v Ivančni Gorici srečam s kakšno oviro ali težavo, se vedno zanesem na Martina, ki mi vedno priskoči na pomoč. Njegova pomoč in želja po deljenju znanja sta me resnično podprla pri mojem napredku.

Ob sodelovanju z Martinom sem se resnično razvijal in napredoval tako poklicno kot tudi osebno. Veselim se novih izzivov in priložnosti za učenje, ki mi jih prinaša delo v tej odlični ekipi. Hvaležen sem, da imam ob sebi mentorja, ki mi pomaga postati še boljši sprejemnik in sodelavec.

Kaj te osebno navdihuje? Lahko z nami deliš dober citat?

Urejenost na delovnem mestu je zame izjemno pomembna. Čista in organizirana miza ter korekten odnos do strank so ključni elementi, na katere dajem velik poudarek. Ko stranka postavi isto vprašanje večkrat, se trudim, da ji vsakič odgovorim s prijaznostjo in potrpežljivostjo.

Priznam, da me neurejenost delovnega mesta močno moti. Nikakor si ne želim imeti deset različnih papirjev gor, ki bi le dodatno zmedli moje delo. Zato se trudim, da vedno ohranjam red in poskrbim za sistematičen pristop k svojemu delu. Čeprav je smeh dobrodošel, se zavedam, da je na delovnem mestu potrebno ohraniti določeno mero resnosti, saj to prispeva k profesionalnemu, učinkovitemu in uspešnemu delu. S skupnimi močmi bomo dosegli odlične rezultate in delovno okolje, ki nas bo navdihovalo vsak dan.

Imaš kakšno dobro anekdoto iz podjetja Pan-Jan? Zaupaj nam jo!

Nedavno je v našem salonu obiskal gospod, ki je prišel prevzeti novo vozilo. Med pogovorom s prodajalcem Janom je bil izredno prijeten in prilagodljiv, zato mu je Jan podaril še dodatne gumijaste tepihe za njegovo novo vozilo. Gospod je bil hvaležen za to gesto in je obljubil, da se bo po končanem delovnem dnevu ustavil v našem baru Virida, ki se nahaja tik ob salonu in nam častil pijačo.

Kasneje se je gospod resnično odločil obiskati bar Virida in tam smo preživeli prijetne štiri ure ob druženju. Gospod je pokazal svojo radodarnost in skrb za dobro vzdušje, saj je z veseljem plačal račun za pijačo. Cena pijače je bila občutno višja od cene tepihov, katere mu je podaril prodajalec Jan. (smeh)… Bilo je očitno, da je bil njegov obisk našega salona in bara zanj prijetna izkušnja, ki jo je nagradil s hvaležnostjo.

To je lep primer, kako lahko spoštljiv in prijazen odnos s stranko prinese pozitivne izkušnje in vzpostavi dolgoročne odnose. Takšne interakcije dokazujejo, kako pomembno je graditi zaupanje in prijetno okolje, ki presega zgolj prodajo vozil. Tudi majhne pozornosti, kot so dodatni tepihi, lahko naredijo veliko razliko in prinesejo zadovoljstvo strank ter pripomorejo k pozitivni podobi podjetja.

 

Podobne objave