Zdrava osnova
Xceed je resnično posrečen oblikovni križanec. Višje podvozje je za udobnejšo vožnjo nekoliko mehkejše kot pri ceedu, a nagibanje v ovinkih kljub temu ni prav nič pretirano. Nasprotno, lega na cesti je tudi po tej plati zelo dobra in skupaj z natančnim volanom ter menjalnikom so mu na kožo pisani močnejši motorji. Ne glede na to smo tokrat preizkusili vstopno možnost, prisilno polnjen litrski trivaljnik z na papirju več kot solidnimi 88 kW (120 KM) moči, a v praksi se zdi, da kaj dosti več od
stotih konj ne premore. Navor 172 Nm je namreč nekoliko skromnejši (Volkswagnov 1.0 TSI premore 200 Nm, PSA-jev 1.2 puretech celo več kot 200), obenem njegova položna krivulja z ravnim vrhom v širokem območju vrtljajev botruje zelo zveznemu pospeševanju.
Kljub nič kaj sramežljivim 88 kW (120 KM) je prisilno polnjen litrski trivaljnik predvsem bolj umirjene narave.
Tudi šeststopenjski ročni menjalnik je malce (pre)dolgih stopenj. Ne, tako motoriziran Xceed nikakor ni podhranjen, a je kot celota vsekakor bolj umirjenega značaja, z enakomernim podajanjem moči v nižjih in dovolj živahnosti pri vrtenju v srednje vrtljaje ter malce višje vrtljaje. Pri prehitevanjih zato prestavite stopnjo nižje, morda tudi pri polno obremenjenem vozilu v avtocestni klanec. Če to počnete vsak dan, potem le razmislite o močnejšem motorju, z racionalnega vidika pa je trivaljni
bencinar dovolj. Za povrh je zelo zmeren pri porabi – na testu smo dosegli zelo dobro povprečje šestih litrov.
Oprema way ponudi zelo veliko – vključno s sistemom za vožnjo po svojem pasu, ogrevanjem (deloma usnjenih) sedežev in volana, žarometi LED, 18-palčnimi kolesi in še marsičem. Cena je na prvi pogled res divje visoka, a po Kiini tradiciji podprta z izdatnim popustom, ki v primeru izbire hišnega financiranja znaša 3.400 evrov, za avtomobile modelnega leta 2020, ki so bili izdelani leta 2019, pa celo 8.000 evrov.