Posebnež

Škoda superb je že od prve generacije naprej posebnež, ki tako izstopa s prostornostjo, da ga lahko po tej plati primerjamo z avtomobili razreda višje, kjer so doma audi A6, BMW serije 5 in še nekaj imenitnežev. S tretjo generacijo je končno dobil tudi skladno in po našem mnenju res posrečeno obliko. To velja tako za kombilimuzino kot karavansko različico combi, ki z impozantnimi merami in ostrimi linijami nedvomno opozarja nase.

Kombilimuzina nas je navdušila z urejeno in kakovostno izdelano notranjostjo, ki je tako prostorna, da lahko potniki v drugi vrsti sedijo z elegantno prekrižanima nogama. Karavan pa potrjuje vse njene vrline in dodaja še 35 litrov več prostora za prtljago ter nekaj več praktičnosti. Prtljažnik superba combi namreč v osnovni postavitvi meri kar 660 litrov in pogled nanj naredi vtis prav na vsakega, ki ga vidi prvič. Je pravilnih oblik ter poleg električnega pomika prtljažnih vrat, številnih
kljukic in pritrditvenih mest ponuja tudi rolo s dvostopenjskim odpiranjem ter priročne vzvode za preprosto zlaganje zadnjih sedežev. Edino, kar malce preseneča, je malce nerodna stopnica, ki nastane ob zlaganju sedežev.

Kdor potrebuje res prostoren karavan, nima kaj razmišljati, superb combi je prava izbira.

Če se boste odločili za superb, lahko računate na preverjeno koncernsko tehniko; tu je najboljša in najbolj racionalna izbira kombinacija dvolitrskega turbodizla s 110 kilovati (150 KM) ter šeststopenjskega menjalnika DSG. Moči in navora je na pretek tako za kakšno bolj drzno prehitevanje kot za lahkotna in udobna avtocestna križarjenja. Vse to ob povprečni porabi, ki se je na testu ustalila pod sedmimi litri.

Veliki čeh se s prestižnimi modeli spogleduje tudi z radarskim tempomatom ter opcijskimi dodatki, kot so oblazinjenje v kombinaciji usnja in alkantare, vrhunski avdio sistem Canton in 19-palčna lahka platišča. A da vseeno ni povsem na ravni nemških odličnežev, se pokaže v vožnji. Tam zaznamo malce slabšo zatesnjenost kabine in posledično precej očitne dizelske tresljaje. Podobno velja za lego na cesti in vodljivost, kjer kljub opcijskemu nastavljivemu podvozju ne gre pričakovati agilnosti, ki
jo, poleg udobja, praviloma ponujajo nemški premijski modeli.

Kljub temu pa ne moremo reči, da je slabši, saj med njimi ni niti enega, ki bi vse to ponujal za manj kot 40 tisočakov. Superb combi torej ni neposredni tekmec velikim premijskim karavanom, obenem pa niti med predstavniki srednjega sloja v D-segmentu nima pravih tekmecev, saj vse po vrsti prekaša s prostornostjo. Je torej pravi posebnež. Posebnež v dobrem smislu.

Podobne objave

Dodaj odgovor