Sportage, Niro in družina Ceed najbolj zaslužni za impresivne prodajne rezultate
Po podatkih, ki jih je objavilo evropsko združenje avtomobilskih proizvajalcev (ACEA), je Kia dosegla svoj zgodovinsko najvišji tržni delež v Evropi (Kia sem šteje države članice EU, EFTA in Veliko Britanijo). Ta je v tretjem četrtletju letošnjega leta znašal 4,2 %. Te številke so izboljšanje že tako rekordnega 3,9-odstotnega tržnega deleža v prvi polovici leta.
Kiina prodaja za 24,5 % višja na trgu, ki je v tretjem četrtletju zrasel za 6,9 %
Trg osebnih vozil v državah članicah EU in EFTA ter v Veliki Britaniji je v primerjavi z enakim obdobjem lani zrasel za 6,9 %. V devetih mesecih letošnjega leta se je Kiina prodaja s skupno prodanimi 387.716 vozili povečala za 24,5 % (311.326 vozil v enakem obdobju lani).
Sportage, Niro in družina Ceed najbolj zaslužni za impresivne prodajne rezultate
V Evropi narejeni SUV Sportage je bil s skupno prodanimi 88.580 primerki najbolj priljubljen model Kie v Evropi. Križanec Niro je bil prodajno drugi najbolj prepričljiv model (70.537 vozil), ki je navdušil kupce z impresivnim dosegom svojega elektrificiranega in okolju prijaznejšega pogona. Tretja uspešnica je v Evropi oblikovani, zasnovani in izdelani model Ceed, ki je bil skupno prodan v 67.230 primerkih (različice so kombilimuzina, karavanski Sportswagon, karavanski shooting brake ProCeed
in SUV XCeed).
Jason Jeong, predsednik Kia Europe, je o rezultatih povedal: “Medtem ko se avtomobilska industrija še naprej pobira po posledicah pandemije Covid-19 in se spopada s pomanjkanjem polprevodnikov, se pri Kii še vedno soočamo z zelo visoko rastjo in dosegamo rekordni tržni delež. To je dokaz moči nove znamke Kia in naše bogate ponudbe elektrificiranih in nizko emisijskih vozil.”
“Zares razburljivo je, da je to za Kio šele začetek potovanja. S skorajšnjim prihodom povsem novega električnega križanca EV6 in novega Sportaga se veselimo novih članov družine Kia.”