Prejemnik oblikovalskih nagrad Red Dot in iF

Kiin prestižni SUV, že večkrat nagrajeni Kia Sorento, je osvojil dve novi globalno priznani lovoriki –  nagradi Red Dot in iF za oblikovanje modela.

Od leta 2009 je Kia osvojila 47 oblikovalskih nagrad Red Dot in iF 
Z najnovejšima priznanjema Red Dot in iF znamka Kia, ki jo poganja oblikovanje, nadaljuje svoj izjemen niz uspehov v teh dveh tekmovanjih. Od leta 2009, ko je Kia Soul postal prvi korejski model, ki je osvojil Red Dot, je to nagrado prejelo že 26 modelov Kie. Kar zadeva nagrado iF, ki je jo znamka prvič osvojila leta 2010, se je število nagrajenih modelov Kie vključno z novim Sorentom povzpelo na kar 21.  
 
Kmalu po lanskoletni premieri je Sorento prejel priznanje za izjemno oblikovanje SUV vozila leta 2020 magazina Auto Bild Allrad. Nato je osvojil najpomembnejšo nemško avtomobilsko nagrado Zlati volan 2020 v razredu velikih SUV modelov. Marca letos je postal Ženski svetovni avto leta 2021 v kategoriji velikih SUV modelov. Nova generacija tega SUV modela je nastala v sodelovanju s Kiino svetovno oblikovalsko mrežo. Karim Habib, vodja Kiinega globalnega oblikovalskega središča, je komentiral:
“Pri oblikovanju novega Sorenta smo želeli naprej razviti robustno estetiko prejšnjih generacij, hkrati pa uporabiti večjo mero prefinjenosti in elegance. Pravzaprav je koncept ‘prefinjene drznosti’ navdihnil celoten proces – nastal je zrel in uravnotežen, a samozavesten dizajn. Veseli smo, da so prestižne institucije, ki podeljujejo oblikovalske nagrade, kot sta Red Dot in iF, prepoznale naše delo.”

Red Dot in iF: dve globalno najpomembnejši oblikovalski nagradi 
Nagradi za oblikovanje Red Dot in iF sta med največjimi in najpomembnejšimi oblikovalskimi tekmovanji na svetu. Red Dot Award podeljujejo letno v oblikovalskem centru Severno Porenje-Vestfalija in se deli na tri panoge: oblikovanje izdelkov, oblikovanje znamk in komunikacij ter oblikovanje konceptov. Nagrade Red Dot za oblikovanje izdelkov podeljujejo že od leta 1955, na letošnjem tekmovanju pa so sodelovali proizvajalci in oblikovalci iz 60 držav, ki so prijavili 7.800 izdelkov. Prijavljene
izdelke je ocenjevala mednarodna žirija, ki jo sestavlja približno 50 neodvisnih oblikovalcev, profesorjev oblikovanja in novinarjev iz različnih sektorjev. Poleg estetike se izdelki ocenjujejo na osnovi kriterijev, kot so stopnja inovativnosti, funkcionalnost, ergonomija, kakovost in okoljska ustreznost.  

iF Design Award, ki ga organizira International Forum Design GmbH iz Hanovra, obstaja od leta 1954 in je ena vodilnih neodvisnih oblikovalskih ustanov na svetu. Letos so tekmovalci iz 52 držav prijavili več kot 9.500 izdelkov, samo tekmovanje pa je doživelo nekaj novosti. To so npr. digitalna preliminarna faza (‘Online Preselection’), pri kateri je polovica prijavljenih del prišla v finale (‘Final Jury’), v vseh kategorijah je potekalo transparentno ocenjevanje, vključno z novima kategorijama
‘uporabniška izkušnja’ (UX) in ‘uporabniški vmesnik’ (UI). Ostale kategorije so izdelek, komunikacije, oblikovanje embalaže in storitve, arhitektura, notranje oblikovanje in profesionalni koncepti. Letos je žirijo iF sestavljalo 98 neodvisnih mednarodnih oblikovalskih strokovnjakov. Vsi nagrajeni izdelki so objavljeni v katalogu “iF World Design Guide” (ifworlddesignguide.com) in v aplikaciji “iF Design App”.

Podobne objave