|

Zapisi iz Digitalnega laboratorija: Znanje, povezovanje in izjemne nagrade


Od uvodnih pozdravov do osvojenih nagrad: Nepozabni trenutki iz 10. marketinške konference

V teh dneh sta se Ksenija iz službe za marketing in direktorica Anita odpravili na jubilejno, 10. marketinško konferenco Digitalni laboratorij, ki je bila organizirana s strani spletne agencije IT melona, ki letos praznuje 5 let obstoja. 

Na konferenci so udeleženci pridobili dragoceno znanje iz področja marketinga in podjetništva. Dogodek je obsegal vrsto predavanj, delavnic in mreženjskih priložnosti, ki so jih vodili strokovnjaki z različnih področij. Več informacij in predstavitve konference in predavateljih si lahko preberete na spletni strani Digitalnega laboratorija. 

Odpravili smo se na izjemno marketinško konferenco, na kateri so bili govorniki, ki so nam prinesli bogate izkušnje in vpoglede iz različnih poslovnih področij. Dan se je začel z uvodnim pozdravom direktorja IT Melona, Roka Makovca. Njegov energičen uvod nas je pripravil na dan poln zanimivih predavanj in novih spoznanj.  

Zelo smo bili presenečeni in navdušeni nad videoposnetkom nogometaša Marcosa Tavares, ki nam je dal vpogled v svojo strast in motivacijo. 

Nataša Potočnik, kreatorka doživetij v escape roomu Enigmarium, nam je predstavila vse, kar moramo vedeti o e-newsletterju in kako ga lahko uporabljamo kot močno orodje v marketingu.  

Sledila sta Nika in Mark Vlahović, dva izjemno uspešna ustvarjalca na TikToku. Njuna mladostna energija in vpogled v svet TikToka sta nas resnično navdušila. 

Gaber Marolt, uspešen NLP trener in pisatelj, je predstavil orodje Mindsonar, ki nam pomaga bolje razumeti ljudi s katerimi sodelujemo, kar je še posebej koristno pri iskanju novih sodelavcev.  

Luka Pleško je s svojo izkušnjo vodje družinskega podjetja Pleško Cars delil izzive in rešitve, s katerimi se srečujejo družinska podjetja. 

Anja Vrabec iz podjetja Varnost Shop nam je razložila, kako graditi na marketingu v nišnih sektorjih, kjer so možnosti omejene.  

Roman Čretnik, direktor podjetja IT Melona, pa nas je navdušil z vpogledom v svet spletne trgovine in predstavil njihovo novo blagovno znamko Lokomotiva.agency. 

Z veseljem smo prisluhnili tudi pogovoru z Jocom Pečečnikom, ustanoviteljem podjetja Interblock, in izvedeli več o njegovem podjetniškem potovanju.  

Sara Kink iz podjetja Vojo nas je popeljala v zakulisje televizije.

Jure Pribičevič iz Alfakana nam je približal enostavne pristope k promociji podjetja. Zelo zanimiv je bil tudi pogovor z Andražem Gavezem, ustanoviteljem Moja čokolada in blagovne znamke Bam in politikom Tadejem Slapnikom. 

Dan smo zaključili s Živo Kovačevič, ki nas je navdušila s svojo poezijo in igro besed. 

A čeprav je bilo izobraževanje samo po sebi zelo koristno, je bil vrhunec dneva za našo avtohišo gotovo trenutek, ko sta Ksenija in Anita prejeli glavno nagrado: izdelava tipske spletne strani – Lokomotiva.agency. To ne bo le dodalo vrednosti našemu podjetju, temveč bo imelo tudi neposreden vpliv na Ksenijino magistrsko nalogo. Spletne strani v današnjem digitalnem svetu postajajo vse bolj pomembne, zato je to izjemno darilo za našo avtohišo. 

Dan po konferenci smo prejeli klic o prejeti še eni nagradi iz naslova te konference in sicer prejeli smo nagrado v okviru podjetja NLP Centra, za kar se jim iskreno zahvaljujemo. 

Obe, Ksenija in Anita, sta se s konference vrnili navdušeni in polni novih idej. Pridobljeno znanje bodo v naslednjih mesecih vsekakor implementirali v naših marketinških strategijah, s ciljem še boljšega poslovanja in večje zadovoljstva naših strank. 

Iskrene čestitke Kseniji in Aniti za osvojeno nagrado in hvala Digitalnemu laboratoriju ter IT meloni za organizacijo tega nepozabnega dogodka. Veselimo se naslednjih priložnosti za sodelovanje in izobraževanje! 

Veseli smo, da smo bili del te izjemne konference in da smo lahko pridobili toliko novih spoznanj, ki jih bomo vsekakor uporabili v praksi. 

 

 

Podobne objave