Temeljita prenova prodajne uspešnice

Pri Škodi so temeljito prenovili njihovo prodajno uspešnico. Škoda Octavia bo proti koncu letošnjega leta na ceste zapeljala z novo oblikovanim sprednjim in zadnjim delom, najsodobnej­ši­mi asistenčnimi sistemi, multimedijo in povezljivostjo ter z novo opremo. Kompaktni model se kot kombilimuzina in v izvedbi Combi predstavlja v vrhunski formi ter znova potrjuje edinstveni položaj, ki ga zavzema v svojem avto­mobilskem razredu.

“Škoda Octavia je v kompaktnem segmentu že od nekdaj razred zase,” pravi pred­sednik uprave družbe Škoda Bernhard Maier. “Kot ‘srce znamke’ je Octavia že od samega začetka pomembno zaznamovala neverjetni razvoj znamke Škoda in prispevala k temu, da je podjetje danes to, kar je: mednarodno uspešen avtomobilski proizva­ja­lec, ki je prisoten na več kot 100 svetovnih trgih. Z zdajšnjo temeljito prenovo Škode Octavie želimo dolgoročno vzdrževati ta razvojni trend,” je še dodal Maier.

Škoda Octavia je daleč najbolje prodajani model češke avtomobilske znamke. Škodin adut je v zgornjem delu svojega segmenta postavil nove standarde na področju prostornosti, funkcionalnosti, varnostnih in komfortnih tehnologij, dizajna ter razmerja med ceno in kakovostjo. V 20 letih od predstavitve prve Škode Octavie leta 1996 je bilo po vsem svetu prodanih pet milijonov modelskih različic iz družine Octavia. S temeljito prenovljeno Škodo Octavio želi zdaj znamka nadaljevati zgodbo o uspehu
prejšnjih modelov in še bolj utrditi svoj položaj na mednarodnih trgih.

Tudi pri novi Škodi Octavii so linije še vedno začrtane zelo markantno, še posebej na sprednjem delu. Po dva žarometa na vsaki strani ustvarjata podobo “štiriokega” obraza s kristalastim pogledom. Opcijsko je za žaromete na voljo celostna LED-tehnologija. Logotip znamke je zdaj še bolj opazen, celotni sprednji del pa se zdi bolj energičen, značajski in širši. Prostornost prenovljene Škode Octavie ostaja med največjimi v tem razredu. Notranja dolžina tako pri kombilimuzini kot karavanu meri
1.782 mm, kolenskega prostora pred zadnjimi sedeži pa je 73 mm. Prostornina prtljažnika znaša 590 oz. 610 litrov, s podrtim zadnjim sedežnim naslonjalom pa do 1.580 oz. 1.740 litrov. Za karavansko izvedbo je opcijsko na voljo električni pokrov prtljažnika.

S prenovo je Škoda Octavia dobila tudi nove multimedijske sisteme. Vsi štirje – radia Swing in Bolero ter navigacijska sistema Amundsen in Columbus – imajo zdaj kapacitiv­ne zaslone s steklenim dizajnom, ki se odzivajo že na rahel dotik. Pri sistemu Columbus meri diagonala kar 9,2 palca; ta vrhunski sistem ima dostopno točko za WLAN in po želji modul za SIM-kartico s standardom LTE za superhitro internetno povezavo. Tudi na področju povezljivosti se prenovljena Škoda Octavia lahko pohvali z
najsodob­nejšimi rešitvami. Škoda Connect se deli na modula Infotainment Online in Care Connect. Care Connect je na voljo pri vseh izvedbah opreme (razen za G-TEC) prenovljene Škode Octavie.

Tudi pri asistenčnih sistemih je prenovljena Škoda Octavia daleč spredaj – s tehno­lo­gijami, ki so bile doslej na voljo samo v srednjem avtomobilskem razredu. Novost: če Octavio uporabljate za vleko prikolice, bo krmiljenje pri počasni vzvratni vožnji namesto vas prevzela asistenca za manevriranje s prikolico. Sistem za nadzor prometa Front Assist je nadgrajen s prediktivno zaščito pešcev. Parkirni sistem s krmilno avtomatiko je zdaj na voljo v izboljšani različici. Blind Spot Detect pri
menjavi voznega pasu opozarja na vozila v mrtvem kotu, Rear Traffic Alert pa pomaga pri vzvratnem odparkiranju vozila. Kamera za vzvratno vožnjo Rear View na zaslonu predvaja posnetek neposredne okolice vozila.

Številnim ‘simply clever’ rešitvam, ki so bile za Škodo Octavio na voljo že prej, so se zdaj pridružile še nekatere nove: ključ z možnostjo personalizacije, na katerega lahko več uporabnikov shrani svoje nastavitve vozila, ogrevan volanski obroč, poklopni mizici na hrbtni strani naslonjal sprednjih sedežev, držala za steklenice, ki olajšujejo odpiranje plastenk, ter pri modelu Combi še snemljiva svetilka v prtljažniku.

Pet motorjev TSI in štirje motorji TDI, ki sestavljajo motorno paleto, združujejo veliko moč in nizko porabo. Njihova gibna prostornina znaša od 1,0 do 2,0 litra, razpon moči pa od 63 kW (84 KM) do 135 kW (184 KM). Za skoraj vse motorje za prenovljeno Škodo Octavio je poleg ročnega menjalnika na voljo tudi 6- ali 7-stopenjski avtomatski menjal­nik DSG. Za motorja 1.8 TSI in 2.0 TDI je na voljo tudi štirikolesni pogon 4×4. Odlična opcija v ponudbi je opcijski sistem Dynamic Chassis Control
(DCC) za podvozje, ki omogoča, da voznik prilagaja karakteristiko krmiljenja in blaženja; izbira lahko med režimi Comfort, Normal in Sport. Ponudba aluminijastih platišč vključuje platišča s premerom od 16 do 18 palcev s številnimi novimi dizajni.

Prenovljeno Škodo Octavio bo kot limuzino in v izvedbi Combi na prvih trgih mogoče naročiti ob koncu leta 2016. Dobava vozil kupcem bo stekla v začetku leta 2017.

<div class=”bcmsFckVideo bcmsFckVideoIframe is-youtube”>
<iframe allowfullscreen=”” frameborder=”0″ height=”469″ src=”//www.youtube-nocookie.com/embed/aN7aUyfnkvY?rel=0″ width=”592″></iframe>
</div>

Podobne objave