Študija kompaktnega poltovornjaka
Letošnje tuning srečanje ob Vrbskem jezeru, ki se bo odvijalo od 13. do 16. maja, bo zaznamovano tudi s predstavitvijo atraktivne poltovorne različice modela fabia, ki s svojo poltovorno zasnovo obuja spomin na podoben Škodin ‘2+2’ serijski izdelek (felicia fun (1996-2000)), ki je nastajal v samo 3992 primerkih.
V obeh primerih gre za ‘lifestyle’ avtomobila, zato pri razvoju obeh funkcionalnost vozila ni imela prioritete, čeprav jo je še vedno v obilju, predvsem po zaslugi uporabnega tovornega dela v zadku obeh avtomobilov. V tem pogledu je felicia fun celo nekoliko bolj praktična, ker premore vzdolžno pomično zadnjo kabinsko steno, ki lahko to ‘crossover’ felicio fun spremeni v landaulet (oblikovni križanec med klasično limuzino in kabrioletom). Te opcije nova dvosedežna študija, ki je nastala po
zaslugi dela enaindvajsetih Škodinih vajencev in dveh vajenk, ne ponuja. S projektom poltovorne fabie so se mladi Čehi začeli ukvarjati že v novembru leta 2014, in to pod budnim očesom glavnega Škodinega oblikovalca (Jozef Kaban), ki je bil pri tej znamki že drugič zadolžen za uspešno izvedbo projekta ‘Azubi Car’ (vajeniški avtomobil).
Tako smo dobili atraktiven dvosedežni prototipni poltovornjak, ki so ga Čehi odeli v kombinacijo kovinsko sive in bele barve ter vse skupaj poživili s solidno odmerjeno količino refleksne zelene barve. Poskrbeli so tudi za večjo količino vgrajenih LED diod pri vseh glavnih zunanjih svetlobnih telesih ter za dodatno ‘okoljevarstveno’ zeleno osvetlitev vozne podlage pod prednjim odbijačem ter pod parom bočnih karoserijskih pragov. Med atraktivno dodatno opremo te škode lahko uvrstimo tudi
vgrajeni avdio sistem s skupno močjo 1400 vatov ter ‘WRC’ pokrov motorja, čeprav se pod motornim pokrovom tuning prototipa skriva vgrajeni 1,2-litrski turbobencinski motor, ki so ga Čehi za to priložnost rahlo modificirali, ker lahko uporabniku ob povezavi s 7-stopenjskim DSG menjalnikom ponudi 90 kW (122 KM) pogonske moči. Set nameščenih 18-palčnih koles s platišči ‘Gemini’ je prispevala octavia RS.