Škoda izdelala Octavio tretje generacije z zaporedno številko 500.000
Škoda je včeraj izdelala Octavio tretje generacije z zaporedno številko 500.000. Jubilejno vozilo – bela Octavia GreenLine – je danes zapeljalo s proizvodnega traku v Škodini matični tovarni v Mladi Boleslav. Tretja generacija Octavie, ki so jo začeli prodajati v začetku leta 2013, je razred zase in se na trgu izkazuje za zadetek v polno. V Zahodni Evropi je letos do konca novembra prodaja tega uspešnega modela zrasla skoraj za četrtino.
“Pol milijona vozil, izdelanih v manj kot dveh letih, potrjuje, kako dobro je bila Octavia sprejeta na mednarodnih trgih. Kot ‘srce znamke’ je Škoda Octavia osrednji steber naše strategije rasti. V naslednjih letih želimo rasti še naprej ter z Octavio in privlačno Škodino modelsko paleto navdušiti nove skupine kupcev,” je dejal Werner Eichhorn, Škodin direktor prodaje in marketinga.
Tretja generacija Octavie postavlja merila v svojem razredu in je največja, najbolj praktična, najvarnejša, najudobnejša in okolju najbolj prijazna Octavia doslej. Povrhu pa je model raznolik kot še nikoli. Tako Octavia limuzina kot Octavia Combi sta na voljo bodisi s pogonom na sprednja kolesa ali štirikolesnim pogonom, Octavia RS pa je najhitrejša serijska Octavia vseh časov. Okolju izredno prijazna Škoda Octavia GreenLine porabi le 3,2 litra dizelskega goriva na 100 kilometrov (emisije
CO2: 85 g/km). Leta 2014 sta bili premierno predstavljeni Škoda Octavia G-TEC s pogonom na zemeljski plin in robustna, vsestranska Škoda Octavia Scout z odličnimi terenskimi lastnostmi. Poleg tega je v Evropi na voljo ekskluzivna različica Škoda Octavia L&K.
S številnimi izpeljankami in izstopajočimi produktnimi lastnostmi se Škoda Octavia na trgih izkazuje kot zadetek v polno. V Zahodni Evropi se je prodaja Octavie v letošnjem letu do konca novembra povečala za 24,7 odstotka in v številnih državah dosegla prodajne rekorde. Model sodi tudi med največkrat nagrajena vozila v svojem razredu in je uspel prepričati na številnih primerjalnih testih. V Srednji Evropi je prodaja Octavie v letošnjem letu zrasla za več kot 20 odstotkov. Na Češkem,
Madžarskem, Finskem, v Estoniji, na Poljskem, Slovaškem, Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter na Islandiji je bila Octavia v prvih enajstih mesecih najbolje prodajano novo vozilo meseca.
Škodo Octavio izdelujejo ne le na Češkem, pač pa tudi na Kitajskem, v Rusiji, Indiji, Ukrajini in Kazahstanu. Kot Škodin največji posamični trg ima Kitajska osrednjo vlogo za znamko in za model. Škoda Octavia je bila na Kitajskem predstavljena sredi leta 2014. In to uspešno: novembra 2014 je model na kitajskem tržišču dosegel 112,4-odstotno rast prodaje. Octavia je najpomembnejši model Škodine mednarodne strategije rasti in gonilo največje produktne ofenzive v zgodovini podjetja. V prihodnjih
letih namerava Škoda prodajo v svetovnem merilu povečati na najmanj 1,5 milijona vozil letno.
Octavia od vseh avtomobilov najbolje simbolizira bliskovit vzpon znamke v preteklih dveh desetletjih. Z uvedbo Octavie leta 1996 je povezan razvoj v mednarodnega proizvajalca avtomobilov, ki je prisoten na več kot 100 svetovnih trgih. Od leta 1996 do konca novembra je bilo po vsem svetu končnim kupcem prodanih 4,46 milijona vozil Octavia. To ustreza skoraj 40 odstotkom celotne Škodine prodaje v tem obdobju.