Posodobljeni kamiq je obdržal vse vrline

Posodobljeni kamiq je obdržal vse vrline, zaradi katerih je izstopal, in to v svojem segmentu še vedno počne. Pri relativno kompaktnem SUV-u je Škodina navada nadpovprečnih dimenzij še najbolj dobrodošla. Dinamičnemu značaju opreme monte carlo se kombinacija 1,5-litrskega bencinskega motorja in dvosklopčnega menjalnika lepo poda. Škoda ima pretkano navado, da znotraj določenega segmenta za enak denar vedno ponudi občutno več prostora. To velja za vse, od fabie do velikega superba, a po
našem mnenju ta taktika najučinkoviteje deluje pri kompaktnejših modelih. Denimo pri njihovem najmanjšem SUV modelu. Kamiq je sicer tehnični dvojček VW T-crossa in seata arone. Če bi za nemškega in španskega sorodnika težko rekli, da sta družinska, je kamiq v tem oziru zelo drugačen.

Nekaj več kot 4,24 metra dolg avtomobil je na zunaj s prenovo dobil le nekaj malenkostnih popravkov, tako da boste novega od starega najlažje ločili po drugačnem napisu Škoda na zadku. Nasploh bi Škodino oblikovanje lahko ocenili kot »varno«. Nekoliko bolj konservativne poteze praviloma ne kričijo po pozornosti, a se po drugi strani tudi bolj graciozno starajo. Bolj kot osnovna silhueta je pri testnem kamiqu pozornost zahtevala oprema monte carlo, ki vdahne nekaj dinamike in vpadljivosti.
Živo rdeča barva karoserije je sicer s seznama doplačil, serijski pa so 18-palčna platišča, panoramska streha in matrični žarometi. Ti poleg nekaj več vizualne drame zagotavljajo tudi precej varnejšo vožnjo v temi.

Kamiq je sicer najmanjši Škodin SUV, a ponuja več kot dovolj za družinsko rabo.

Še malenkost več drame je v notranjosti, tako zaradi bolj športnih sedežev z integriranim naslonom za glavo kot rdečih vložkov na armaturi pa malce drugačnih grafik na zaslonih in seveda tudi zaradi bolj športnega trikrakega volanskega obroča. A če odmislimo športno noto, je najprivlačnejša lastnost kamiqa njegova prostornost. Nad pričakovanji je prostor na zadnjih sedežih, pa tudi 400-litrski prtljažnik je precej nad povprečjem segmenta B SUV. Iz prve roke lahko potrdimo, da je z njim
štiričlanska družina brez težav odšla na dvodnevno pot, pa ji ni zmanjkalo prostora za vse, brez česar majhna otroka preprosto ne moreta dopustovati.

Tokrat smo preizkusili najzmogljivejšo različico tega modela, ki jo poganja prisilno polnjen bencinski 1.5 TSI ACT. Ta zmore največjo moč 110 kW (150 KM) in se s težo 1,3 tone vozila zlahka spopade. Zmogljivosti so suverene v vseh pogojih vožnje, sicer pa je motor prijetno prožen že pri nižjih vrtljajih in le malenkost glasnejši pri priganjanju v višje. V testnem avtomobilu mu je stregel hiter ter gladko delujoč 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik. Sicer se takšen kamiq zaradi natančnega
volana in odlično uravnoteženega podvozja pelje zelo dobro, nasploh pa je občutek v vožnji predvsem nevtralno zanesljiv. Razmeroma velika moč seveda pomeni, da se z rekordno nizko porabo ne da voziti, vseeno pa zabeleženo povprečje okoli sedmih litrov (brez pretiranega varčevanja) ni slab rezultat.

3.000 evrov je približen cenovni preskok z opreme selection na monte carlo.

Čeprav se zdi na kožo pisan mladim družinam, je kamiq namenjen vsem generacijam. O tem priča zasnova voznikovega delovnega mesta, začenši s klasičnima prestavno ročico in ročno zavoro. Tudi precej analognih gumbov se najde, čeprav je pred voznikom digitalna instrumentna plošča, na sredinski konzoli pa 21,6-centimetrski zaslon multimedije, ki se ujema z ergonomsko dodelano notranjostjo in je zelo preprost za uporabo. Posodobljeni škodi kamiq zares težko kaj zamerimo, saj je, kljub
majhnosti, na vseh področjih zelo dober avtomobil. Če že s čim, potem mlado družino odvrne le z zasoljeno ceno, a to velja le za testni primerek, ki stane več kot 32.456 evrov. Z manj opreme in šibkejšim motorjem je lahko čisto spodoben avtomobil že za slabih 20 tisočakov.

Podobne objave