Notranjost Enyaqa iV se zgleduje po sodobnih bivanjskih svetovih
Pri modelu Enyaq iV, ki bo svetovno premiero doživel v začetku septembra v Pragi, se je Škoda z individualnimi paketi Design Selection odločila za nov pristop tudi pri zasnovi notranjosti. Notranjost Škodinega prvega popolnoma električnega SUV‑ja se zgleduje po sodobnih bivanjskih svetovih, ki nadomeščajo dosedanje opremske pakete in ki jim dajejo pečat naravni, trajnostno izdelani in reciklirani materiali. Norbert Weber, vodja notranjega dizajna pri Škodi, nam je v videopogovoru
razložil novo notranjo opremo Enyaqa iV in njene posebnosti.
Enyaq iV je prvi Škodin model, izdelan na modularni platformi za električna vozila (MEB). Kako je Škoda v tem popolnoma novem vozilu v primerjavi z modeli z motorjem z notranjim zgorevanjem spremenila tudi zasnovo notranjosti?
Norbert Weber: Enyaq iV ima zaradi platforme MEB dolgo medosno razdaljo, ki v razmerju do karoserijskih dimenzij omogoča zelo prostorno notranjost. K temu prispevajo tudi ravna tla brez sredinskega tunela, kakršnega poznamo iz vozil z motorjem z notranjim zgorevanjem. Izkoristili smo to posebnost zasnove, da smo notranjost naredili na videz še bolj zračno in da je občutek prostornosti še večji. To na primer velja za novo armaturno ploščo, ki je zasnovana v več nivojih.
Govorite o novi oblikovni zasnovi notranjosti Enyaqa iV. Kaj točno si lahko predstavljamo pod tem?
Norbert Weber: Nova oblikovna zasnova Enyaqa iV združuje izjemno prostornost in salonski ambient. Namesto običajnih opremskih paketov in številnih dodatnih opcij z Enyaqom iV prvič ponujamo naše nove pakete Design Selection, ki se zgledujejo po sodobnih bivanjskih svetovih in pri katerih so barve in materiali med seboj optimalno usklajeni. Poleg tega ponujamo pregledno strukturirane opcijske pakete za različna tematska področja, nekatere posamične opcije pa so na voljo za vse modele. Kupcem s
tem ponujamo možnost izbire, ki je pregledna in enostavna, pa vendar zelo individualna.
Katere so največje prostorske spremembe pri notranji arhitekturi v Enyaqu iV?
Weber: Zasnova brez sredinskega tunela nam ponuja številne možnosti. Spredaj smo ta prostor izkoristili za dodaten odlagalni nivo pod večnivojsko sredinsko konzolo. Za potnike na zadnjih sedežih pa to pomeni več prostora za noge pred sredinskim sedežem, pa tudi sicer neobičajno veliko prostora za noge, ki ga omogoča dolga medosna razdalja. Poleg te izjemne prostornosti v korist potnikov ponuja Enyaq iV tudi 585 litrov prostora v prtljažniku.
Kako bi opisali notranjo oblikovno zasnovo Enyaqa iV?
Weber: Pregledna, zračna, inovativna in trajnostna. Pregledna zaradi enostavnega konfiguriranja paketov Design Selection in tematskih paketov, zračna zaradi izjemne prostornosti in zelo dobrega prostorskega občutka. Inovativna zaradi rešitev, kot sta 13-palčni osrednji zaslon in novi projicirni sistem s tehnologijo obogatene resničnosti, ter trajnostna zaradi uporabe naravnih in recikliranih materialov.
Katere za avto nove in naravne materiale in katere nove barve ste uporabili?
Weber: V enem od paketov Design Selection so sedežne prevleke na primer 40-odstotno izdelane iz strižene volne in imajo pečat Woolmark Company. Ostalih 60 odstotkov tkanine je izdelanih iz poliestra recikliranih plastenk. Te prevleke so edinstvene na otip in zagotavljajo prijeten občutek sedenja. Drug takšen primer je posebno trajnostno proizvedeno usnje, pri katerem za strojenje namesto kemikalij delno uporabljajo izvleček iz listov oljke.
Kateri so po vašem mnenju aduti notranje zasnove Enyaqa iV?
Weber: Meni je še posebej všeč dekorativna letev, ki se na armaturni plošči vodoravno razteza po celotni širini Enyaqa iV vse do vratnih oblog in ki še dodatno poudarja občutek prostorske širine. Pod osrednjim zaslonom poleg tega povzema obliko Škodine maske, obenem pa služi kot podlaga za roko med upravljanjem zaslona na dotik. Obdaja jo izjemno mehak material, ki ga najdemo povsod v notranjosti in ki vzbuja občutek, kot bi sedeli doma na kavču.
<div class=”bcmsFckVideo bcmsFckVideoIframe”>
<iframe allowfullscreen=”” frameborder=”0″ height=”469″ src=”//www.youtube-nocookie.com/embed/B_9x1SObgAY?rel=0″ width=”592″></iframe>
</div>