Michaela Oeljeklausa bo na mestu direktorja proizvodnje in logistike nasledil Andreas Dick

Andreas Dick bo 1. septembra 2023 imenovan za novega člana uprave družbe Škoda Auto a.s., odgovornega za področje proizvodnje in logistike. Trenutno je kot tehnični podpredsednik med drugim odgovoren za proizvodnjo, logistiko in tehnični razvoj v kitajskem podjetju FAW-Volkswagen v Čangčunu. Nasledil bo Michaela Oeljeklausa, ki je ta sektor pri Škodi vodil od leta 2010 in zdaj odhaja v zgodnji pokoj.

Predsednik uprave družbe Škoda Auto Klaus Zellmer je povedal: “Michael Oeljeklaus je odločilno zaznamoval Škodino proizvodnjo in jo sistematično digitaliziral. Njegova izjemna predanost in strateška vizija, da je treba tovarne trajnostno prilagoditi usmeritvi v prihodnost, štejeta med njegove zasluge za našo znamko. S svojim strokovnim znanjem in sposobnostjo za realizacijo je odločilno prispeval k temu, da se je začela preobrazba naše proizvodnje v smeri elektromobilnosti, da smo
inovacije prenesli v proizvodnjo in da smo naše tovarne uspešno popeljali skozi obdobje težav pri oskrbi z deli. Michaelu Oeljeklausu se iskreno zahvaljujem za njegovo dolgoletno predanost in mu želim vse najboljše v novem življenjskem obdobju. Hkrati sem vesel, da smo v družbo Škoda Auto z Andreasom Dickom dobili preverjenega in mednarodno izkušenega strokovnjaka za proiz­vodnjo. Andreas Dick bo s svojimi bogatimi izkušnjami pri zagonu proizvodnje električnih vozil odločilno prispeval k
pospešenemu izvajanju naše strategije e-mobilnosti. Poleg tega bo nadaljeval s spodbujanjem digitalizacije ter trajnostne in z viri učinkovite proizvodnjo v naših tovarnah po vsem svetu.”

Andreas Dick se je koncernu Volkswagen pridružil leta 1998 po študiju proizvodnega inženirstva na Tehnični univerzi v Braunschweigu. Diplomirani inženir je med drugim opravljal dela vodje karoser­nice v družbi Volkswagen de Mexico in vodje tovarne FAW-Volkswagen v Čangčunu,  potem je leta 2011 prevzel odgovornost za postavitev tovarne v Fošanu in nato tam prevzel mesto vodje tovarne. Med letoma 2016 in 2019 je vodil Volkswagnovo tovarno v Emdnu v severni Nemčiji, kjer
je bil med drugim odgovoren za zagon proizvodnje modelov Passat in Arteon. Nazadnje je bil od leta 2019 kot tehnični podpredsednik družbe FAW-Volkswagen v Čangčunu med drugim odgovoren za proizvodnjo, logistiko, načrtovanje in tehnični razvoj. Tam je spodbujal predvsem digitalno preobrazbo tehničnih področij in bil odgovoren za zagon proizvodnje številnih električnih vozil ter proizvodnjo približno 1,8 milijona vozil letno.

Michael Oeljeklaus je bil od avgusta 2010 član uprave družbe Škoda Auto, odgovoren za proizvodnjo in logistiko. V tem času je strojni inženir z doktoratom iz strojništva skoraj podvojil letni obseg Škodine svetov­ne proizvodnje (na 1,3 milijona vozil). Poleg tega je bil med drugim odgovoren za celovito digitalizacijo proizvodnje. Z zgodnjo in sistematično uporabo inovativnih tehnologij s področja industrije 4.0 je bilo mogoče bistveno povečati učinkovitost procesnih tokov. Skupaj s
sodelavci je poleg tega Škodine češke tovarne pripravil za proizvodnjo baterijskih električnih vozil in baterijskih sistemov za platformo MEB ter omogočil, da se je proizvodnja začela skladno z načrti. Oeljeklaus je bil v koncernu Volkswagen zaposlen od leta 1988. Med letoma 1991 in 1993 je delal v podjetju Volkswagen Bordnetze GmbH v Berlinu – najprej kot vodja proizvodnje in nato kot tehnični prokurist. Od leta 1993 je bil med drugim odgovoren za zagon proizvodnje modelov
Seat Arosa in Volkswagen Lupo. Leta 2005 se je Oeljeklaus kot tehnični izvršni direktor pridružil podjetju SAIC Volkswagen Automotive Co. Ltd. v Šanghaju. Na tem položaju je bil odgovoren za produktni management, tehnični razvoj, načrtovanje proizvodnje, logistiko in proizvodnjo na vseh lokacijah družbe SAIC Volkswagen na Kitajskem.

Podobne objave