Kodiaq na testu Euro NCAP prejel najvišjo oceno

Škoda Kodiaq je prejel najboljšo oceno za varnost. V sklopu evropskega programa za ocenjevanje novih vozil (Euro NCAP) je veliki SUV češkega avtomobilskega proizvajalca osvojil pet zvezdic, kar potrjuje, da Škoda Kodiaq vsem potnikom v vozilu zagotavlja optimalno zaščito. <a href=”http://www.euroncap.com/en/results/skoda/kodiaq/26894″>Ocena Euro NCAP</a> temelji na rezultatih testiranj v kategorijah: varnost odraslih potnikov, varnost otrok, varnost pešcev in asistenčni varnostni sistemi. Po
Škodinih modelih Octavia, Fabia, Rapid, Citigo, Yeti in Superb je Kodiaq sedmi model češke znamke, ki je prejel najvišjo oceno za varnost. 5 zvezdic je dokaz, da Škodini varnostni sistemi izpolnjujejo visoke standarde.

“Euro NCAP je eden najzahtevnejših varnostnih preizkusov, zato smo ponosni na to, da smo prejeli najvišjo oceno,” je povedal Christian Strube, direktor tehničnega razvoja pri Škodi. “Seznam inovativnih tehnologij in domiselnih rešitev, ki jih ponuja Škoda Kodiaq, je dolg. Izboljšali smo pasivno varnost, čeprav že oblika karoserije sama zagotavlja bistveno boljšo zaščito potnikov. Poleg tega smo izpopolnili napredne asistenčne sisteme, da bi ti v še več situacijah lahko preprečili nezgode,” je
dodal.

Na testu Euro NCAP je Kodiaq za varnost odraslih potnikov prejel 92 odstotkov vseh možnih točk. Pri oceni bočne naletne zaščite si je prislužil celo najvišje število točk, saj zagotavlja dobro zaščito vseh delov telesa, ki so pri bočnem trčenju izpostavljeni poškodbam. Pohvaljena je bila tudi učinkovita zaščita vratne hrbtenice pri naletu od zadaj, poleg tega pa je bilo posebej izpostavljeno dobro delovanje serijskega sistema za zaviranje v sili. Sistem učinkovito deluje pri nizkih hitrostih,
značilnih za mestno vožnjo, in prepreči domala vsa trčenja pri avtocestnih hitrostih. Škoda Kodiaq poleg potnikov varuje tudi pešce. Na testu Euro NCAP je prejel najvišje število točk za zaščito nog pešcev v primeru trčenja ob odbijač. Dobre ocene si je poleg tega prislužil za zaščito medenice ter za dobro oz. zadostno zaščito večjega dela glave.

Varnostna oprema Škode Kodiaqa izpolni vsa pričakovanja. Potnikom v kritičnih situacijah zagotavlja odlično zaščito velika togost karoserije skupaj z devetimi varnostnimi blazinami: voznikovo in sovoznikovo čelno varnostno blazino, varnostnima blazinama za glavo, voznikovo kolensko varnostno blazino ter stranskimi varnostnimi blazinami spredaj in zadaj. Serijska oprema poleg tritočkovnih varnostnih pasov z zategovalniki in nastavljivo višino ter pritrdišč ISOFIX na zadnjih sedežih vključuje
tudi avtomatski vklop opozorilnih utripalk pri zaviranju v nevarnih situacijah ter avtomatsko odklepanje vrat, vklop opozorilnih utripalk in prekinitev dovoda goriva v primeru trčenja. Pri nevarnosti nezgode proaktivni sistem za zaščito potnikov zapre stranska okna in pomično strešno okno ter zategne sprednja varnostna pasova. Funkcija večnaletnega zaviranja prepreči, da bi se vozilo po nezgodi nenadzorovano premikalo naprej.

Škoda Kodiaq je opremljen tudi s številnimi kamerami ter radarsko in senzorsko podprtimi sistemi. Sistem Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili in prediktivno zaščito pešcev pomaga preprečevati trčenja s pešci. Štiri kamere sistema Area View na zaslon v sredinski konzoli prenašajo posnetek dogajanja v neposredni okolici športnega terenskega vozila. Sistema Manoeuvre Assist in Rear Traffic Alert zaznavata ovire v območjih, ki so zunaj voznikovega vidnega polja, in opozarjata na skrite
nevarnosti. Škoda poleg tega ponuja še druge pomembne asistenčne varnostne sisteme, kot so Adaptive Cruise Control, Lane Assist, Blind Spot Detect, Emergency Assist, asistenca za zastoje, sistem za prepoznavanje prometnih znakov in sistem za zaznavanje utrujenosti voznika. Slednji spremlja voznikov način vožnje in ob zaznavi utrujenosti opozori voznika, da je čas za postanek.

Euro NCAP je konzorcij, katerega člani so prometna ministrstva evropskih držav, avtomobilski klubi in zavarovalniška združenja. Njegov sedež je v Belgiji. Organizacija opravlja preizkusna trčenja z aktualnimi modeli vozil ter na osnovi rezultatov in vgrajenih varnostnih sistemov ocenjuje varnost. Ustanovljena je bila leta 1997. Medtem ko je v prvih letih ocena temeljila le na rezultatih preizkusnih trčenj, trenutno nanjo vplivajo tudi vgrajeni aktivni varnostni sistemi.

Podobne objave