Novi KIA Niro
Prenovljenemu hibridnemu in priključno-hibridnemu Niru, se je pridružil še težko pričakovani povsem električni e-Niro.
Priljubljeni in večkrat nagrajeni kompaktni križanec je pri hibridni in priključno-hibridni različici doživel nekaj sprememb zunanjosti – novi so projekcijski žarometi in meglenke, motorna maska z diamantnim vzorcem in dnevne LED luči v obliki dveh puščic. Zadnja okrasna zaščita podvozja je širša in bolj poudarjena, zadnje LED luči imajo v primerjavi s predhodnikom bolj tehnološki videz, tu pa so tudi novo oblikovana 16- in 18-palčna aluminijasta platišča.
V notranjosti je novi Niro dobil novi zaslon, katerega del je nova 7-palčna instrumentna plošča s prenovljenimi grafikami. Serijsko je na sredi armaturne plošče vgrajen 8-palčni zaslon na dotik, opcijsko pa je na voljo tudi z 10,25-palčni zaslonom in premijski avdio sistem Harman/Kardon, z enostavnim in dobro uveljavljenim Kiinim vmesnikom. Z doplačilom so na voljo še obvolanska prestavna stikala menjalnika za bolj športno vozniško izkušnjo, aktivno regenerativno zaviranje, električna parkirna zavora ter ambientalna osvetlitev s šestimi različnimi barvami.
Zunanje in notranje mere ter pogon so v primerjavi s predhodnikom ostali nespremenjeni. Tehnološko nadgradnjo je doživel Kiin paket asistenčnih sistemov ADAS,ki je zdaj še bogatejši: nova sta sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu in spremljanje voznega pasu ter sistem HBA za samodejno zasenčenje žarometov. Poleg tega bosta hibridni in priključno-hibridni Niro dobila tudi Kiin novi telematski sistem UVO CONNECT, ki prinaša dodatno ‘povezljivostno’ uporabnost.
Poleg hibridnega in priključno hibridnega Nira, je na voljo tudi električni e-Niro z dosegom 455 km z enim polnjenjem. Na voljo imate 2 opcije motorjev in baterij. Šibkejšega s 134 konjskimi močmi napaja baterija s kapaciteto 39 kWh, kar je dovolj za 280 kilometrov dosega, močnejši, 200 konjski elektromotor pa je spojen z 62 kWh baterijo, kar zadošča za 455 kilometrov brezemisijskih kilometrov. Pri močnejšem je pospeševanja od 0 – 100 km/h konec v zgolj 6,9 sekundah.
Čeprav odsotnost motorja z notranjim izgorevanjem pomeni odsotnost brnenja, pa so se inženirji pri Kii potrudili, da so z dodatno zvočno izolacijo odstranili večino zvoka vetra in pnevmatik.
Električni Niro ima vgrajen tudi sistem regenerativnega zaviranja, katerega intenziteto nastavljate z ročkami za volanom. Višja je stopnja, bolj vozilo samo zavira in s tem pridobiva energijo, ko spustite pedal za pospeševanje.
Kiini inženirji so s pametno postavitvijo baterij tudi ohranili celotno prostornino prtljažnika, ki jo ponujajoč ostale različice.
Za več informacij o avtu kontaktirajte enega izmed naših prodajnih svetovalcev za vozila znamke KIA:
Trebnje:
Polde Peterle: 031 / 656 888, polde.peterle@panjan.si
Mitja Ficko: 041 / 757 579, mitja.ficko@panjan.si
Ivančna Gorica:
Rok Ivkovič: 040 / 230 486, rok.ivkovic@panjan.si
Tjaša Štrubelj: 041 / 809 875, tjasa.s@panjan.si