Kiina kampanja s Petrom Panom predstavlja tehnologije prihodnosti

Kia Motors je pričela z novo globalno oglaševalsko kampanjo, v kateri nastopajo liki iz priljubljene pravljice o Petru Panu. Triminutni film Peter se vrača (Peter Returns) je predelava klasične otroške pravljice in ponuja futuristični prikaz boja med Petrom in Kapitanom Kljuko. Peter, ki se mu pridružita zvesta spremljevalca Wendy in Zvončica, bi rad prebivalcem dežele Nije omogočil uporabo novih tehnologij, saj do sedaj zaradi sebičnosti zlobnega pirate Kljuke niso mogli uživati v sadovih
tehnološkega napredka.

Triminutni film del Kiine vizije
Kratki film je del Kiine vizije ‘Brez omejitev za vse’, v kateri so možnosti za mobilnost neomejene in lahko vsakdo uporablja neskončne možnosti, ki jih prinaša prevoz v prihodnosti.

Vznemirljive priložnosti mobilnosti v prihodnosti
“Kia je na poti, da v prihodnosti postane eden vodilnih ponudnikov množične mobilnosti,” je dejal Yong Won Cho, izvršni podpredsednik in vodja oddelka za globalno znamko in marketing pri Kia Motors. “Z našim izvirnim filmom smo želeli prikazati, kako lahko nekaj klasičnega in priljubljenega pri milijonih po svetu v modernih časih predelamo v nekaj pomembnega. Tako kot ljudje v deželi Nije v ‘Peter se vrača’ si vsakdo zasluži imeti koristi od tehnološkega napredka, ne le peščica.”
 
V filmu ‘Peter se vrača’ glavni junaki filma uporabljajo avtonomne in napredne tehnologije konceptnega vozila Kia KED-12, da zmagajo. Te vključujejo tehnologijo komuniciranja z uporabo žarometov (Smart Pixel Light), avtonomno parkiranje ne glede na to, kje se nahaja voznik (Valet Parking Pilot), zvočno opozarjanje tistih, ki jim je to namenjeno (Sound Focusing), razumevanje voznikovih potreb in ustrezno predlaganje (Intelligent Agent) in še mnogo več. Kia z vizijo ‘Brez omejitev za vse’
namerava leta 2021 predstaviti samovozeča vozila 4. stopnje in jih preizkušati v t.i. pametnih mestih.

‘Peter se vrača’ je režiral večkrat nagrajeni francoski režiser Phillipe Andre. Pri filmu, posnetem v šestih dneh v Madridu, je sodelovalo 200 igralcev in članov zasedbe, z več kot 100 različnimi rekviziti in kostumi, ki so jih naredili izključno za potrebe oglasa. Za skiciranje in računalniško grafiko lokacij namišljene dežele Nije so ustvarjalci potrebovali približno šest mesecev.

<a href=”http://www.kia.com/worldwide/brand-campaign/peter-returns.do”>Več informacij</a> o naprednih tehnologijah, ki se pojavljajo v filmu.

Podobne objave