KIA je predstavila nov logotip in slogan
Kia je predstavila svoj novi korporativni logotip in globalni slogan, ki simbolizirata drzno preobrazbo in novo strategijo znamke. Predstavitev novega logotipa izkazuje Kiine ambicije, da postane vodilna znamka v mobilnosti prihodnosti, s spremembo skorajda vseh vidikov svojega poslovanja.
Novi logotip uteleša Kiino samozavest in predanost strankam
Logotip je simbol Kiine nove strategije in uresničevanja obljub strankam o vrednotah, ki jih bo družba izpolnjevala s svojimi novimi izdelki in storitvami ter izkušnjah, ki jih bo omogočala. Novi logotip je videti kot lastnoročni podpis. Ritmična, neprekinjena črta logotipa priča o Kiini predanosti omogočanju navdihujočih trenutkov, hkrati pa njegova simetrija govori o samozavesti znamke. Naraščajoče linije logotipa izpričujejo ambicije znamke in – kar je še pomembneje – vrhunsko kakovost, ki
jo Kia ponuja strankam.
“Kiin novi logotip predstavlja znamkino predanost, da postane ikona sprememb in inovacij”, je dejal Ho Sung Song, generalni direktor in predsednik uprave tega najstarejšega korejskega avtomobilskega proizvajalca. “Avtomobilska industrija se trenutno sooča s hitro preobrazbo, ki jo Kia proaktivno sooblikuje in se prilagaja tem spremembam. Naš novi logotip predstavlja našo željo, da navdihujemo stranke, ko njihove potrebe po mobilnosti evoluirajo, in pa tudi naše zaposlene, da so kos vsem izzivom v tej hitro spreminjajoči se industriji.”
Kia med spektakularno predstavitvijo do novega Guinessovega rekorda z ‘največ brezpilotnimi letalniki, ki so hkrati izvedli ognjemet’
Novi logo je bil spektakularno predstavljen v okviru pirotehničnega šova na nebu nad korejskim mestom Incheon. Kar 303 letalnikov je izstrelilo na stotine ognjemetov v sinhroniziranem umetniškem prikazu, s čimer so proslavili Kiin novi začetek. S tem so postavili novi Guinnessov svetovni rekord z ‘največ brezpilotnimi letalniki, ki so sočasno izvedli ognjemet’.
Kia v prihodnje z novim sloganom Movement that inspires (Gibanje, ki navdihuje)
Poleg novega logotipa je Kia razkrila tudi novi globalni slogan Movement that inspires (slov. Gibanje, ki navdihuje), ki menja dosedanji slogan The Power to Surprise (Moč presenečanja).
Nova strategija znamke bo predstavljena 15. januarja
Podrobnosti o Kiini novi strategiji, ki zajema namen in filozofijo znamke ter njuno implementacijo v prihodnje Kiine modele, bodo predstavljene na digitalnem dogodku (New Kia Brand Showcase), ki bo potekal 15. januarja in si ga bo mogoče ogledati na Kiinem globalnem YouTube kanalu. Lansiranje novega logotipa sledi Kiinemu Planu S, ki je bil v letu 2020 predstavljen kot dolgoročna poslovna strategija. Plan S predvideva, da Kia (poleg ostalih ciljev) postane vodilna na globalnem avtomobilskem trgu. Zato se bodo pri Kii osredotočili na povečanje priljubljenosti električnih vozil in predstavitev različnih mobilnostnih storitev, zasnovanih glede na potrebe in okuse posameznikov in lokalnih trgov.