Stinger, Picanto in 2 priključna hibrida (Niro, Optima Sportswagon)

Kia je na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavila 4 nove modele. Evropsko premiero sta doživela Kia Stinger, športna limuzina in novi mestni malček Kia Picanto. Kot priključna hibrida sta prvič na ogled tudi modela – hibridni križanec Niro ter Optima Sportswagon. Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors Europe, je ob tem dejal: “Raznolikost naših novih modelov, ki jih predstavljamo v Ženevi, poudarja naše ambicije in naraščajočo priljubljenost Kie in njenih vozil.

“Stinger je najzmogljivejše vozilo, ki ga je Kia kdajkoli proizvedla, medtem ko novi Picanto – eden naših najbolje prodajanih modelov po svetu – predstavlja drzno, moderno obliko, nove tehnologije, in izjemno vsestranskost. Priključna hibrida Niro in Optima Sportswagon bosta pomagala Kii izpolniti svojo obljubo, da do leta 2020 zmanjša porabo goriva svoje modelne palete za 25% v primerjavi z letom 2014.”

Vsi modeli serijsko s Kiino revolucionarno 7-letno garancijo
Vse štiri ženevske novosti serijsko prihajajo s Kiino legendarno 7-letno garancijo na celotno vozilo (oz. do 150.000 km, prva tri leta brez omejitve prevoženih kilometrov). Kiina garancija krije tudi litij-ionski polimerni baterijski sklop, ki ga prinašata priključna hibrida.

Fastback Kia Stinger se predstavi evropskim kupcem
Evropska premiera novega Stingerja sledi le dva meseca po globalni premieri, ki je bila na detroitskem salonu. Kiina zmogljiva športna kombilimuzina prinaša duh legendarnih grand tourerjev pri katerih gre za zmogljiva, a elegantna vozila, ki se vozijo zaradi užitka, ne le zaradi hitrosti. Pri vsakem koraku razvoja je bil cilj, da bo Stinger idealen gran turismo. Avtomobil predstavlja estetski presežek v katerega vožnji bo uživalo 5 potnikov z vso svojo prtljago.

V Evropi bo Stinger na voljo s kar tremi motorji: 2,0-litrski turbo bencinskim motorjem z močjo 188 kW (255 KM) in največjim navorom 353 Nm; 2,2-litrski turbo dizelski motor z močjo147 kW (200 KM) in navorom 440 Nm; 3,3-litrski twin-turbo V6. 3,3-litrski motor proizvaja 272 kW (370 KM), njegov največji navor pa je kar 510 Nm, od 0 do 100 km/h pa potrebuje 5,1 sekunde, kar ga postavi na prvo mesto pri pospeških in zmogljivostih med vsemi vozili, ki jih je Kia do zdaj naredila.

Kia Stinger bo na voljo z zadnjim ali štirikolesnim pogonom, naborom aktivnih varnostnih sistemov DRiVE WISE, elektronsko nastavljivim sistemom vzmetenja (Dynamic Stability Damping Control) in petimi načini vožnje. Stinger je rezultat večletne predanosti in trdega dela Kiinih oblikovalcev in razvojnikov. Šest letpo prvi razgrnitvi koncepta GT gre Stinger v serijsko proizvodnjo in bo v Evropi naprodaj v drugi polovici letošnjega leta.
 
Mestni malček Kia Picanto stavi na kakovost, tehnologijo in vsestranskost
Novi Kia Picanto, ki bo v Ženevi deležen svetovne premiere, prinaša nov mladostniški in energičen značaj v razred majhnih mestnih avtomobilov. Novi Picanto, nastal kot plod sodelovanja Kiinih oblikovalskih središč v Namyangu (J. Koreja) in Frankfurtu, nudi mladosten, energičen videz, ki z novimi merami in drzno karoserijsko obliko predstavlja bolj samozavesten značaj. Prvič bo to malček dobil tudi svojo GT-Line različico.

V notranjosti izstopa ‘plavajoči’ 7-palčni zaslon na dotik s številnimi funkcijami. Novi povezljivostni pripomočki vključujejo Android Auto™, Apple CarPlay™ in brezžično polnjenje mobilnikov. Novinec kupcem nudi več prilagoditev vsakemu posamezniku kot kdajkoli prej. Tako je med drugim na voljo kar 11 karoserijskih barv in kar nekaj barvnih kombinacij notranjosti med katerimi vsakdo lahko najde svojo najljubšo.

Novi Picanto se lahko pred konkurenco postavlja z večjo kabino in največjim prtljažnikom v svojem razredu (255 litrov). Ukrepi s katerimi so pri kii zmanjšali hrup in vibracije ga naredi najbolj prefinjenega v razredu majhnih avtomobilov. Prav tako je izboljšana varnost, saj so pri izdelavi karoserije v primerjavi s predhodnikom podvojili uporabo naprednega jekla z visoko trdnostjo. Picanto je prvi model v svojem razredu, ki ponuja sistem samodejnega zaviranja v sili (AEB).

Picanto, katerega prodaje se začne v Evropi spomladi (pri nas ga pričakujemo predvidoma maja) bo na voljo z 1,0- in 1,25-litrskim bencinskim motorjem ter emisijami CO2 le 89 g/km. Ob koncu leta bo Picanto dobil še močnejšo različico in sicer 1,0-litrski turbo bencinski motor z neposrednim vbrizgom goriva (T-GDI) z močjo 74 kilovatov(100 KM).

Priključni hibrid Niro: praktičnost križanca in nizke emisije
Novi Niro Plug-in Hybrid zahvaljujoč svojemu naprednemu hibridnemu pogonu združuje vsestranskost križanca in privlačno obliko z nizko porabo goriva. Niro bo prvo vozilo v Evropi, ki bo vnovčilo dva pomembna trenda: rastočo prodajo priključnih hibridov (analitiki do konca leta 2023 napovedujejo prodajo 600.000 vozil letno) in nenehne rasti trga kompaktnih križancev.

Niro Plug-in Hybrid, ki bo na voljo v drugi polovici leta, poganjata varčni 1,6-litrski GDI bencinski motor in litij-ionski polimerni baterijski sklop z zmogljivostjo 8,9 kWh. Najnovejša različica Nira omogoča še boljšo okoljsko naravnanost kot klasični hibridni Niro, saj lahko pričakujemo emisije CO2 nižje od 30 g/km in ničelne emisije pri vožnji zgolj na elektriko (doseg: do 55 kilometrov).

Prihod plug-in hibridnega pogonac ima le minimalen vpliv na Nirovo vsestranskost – baterijski sklop se nahaja pod 318-litrskom prtljažnikom (po VDA) in pod zadnjo klopjo, medtem ko prostornost v kabini ostaja neokrnjena. Opcijski paket za vleko – izjema med hibridnimi vozili –– lastnikom omogoča vleko tovora do 1.300 kg.

Niro Plug-in Hybrid predstavlja tehnologijo regenerativnega zaviranja, ki shranjuje kinetično energijo in polni baterijski sklop pri zaviranju in »coastingu«, medtem ko novi ekološki asistenčni sistem (Eco DAS – Eco Driving Assistant System) voznikom pomaga pri bolj gospodarni vožnji. Eco DAS vključuje tudi sistema Coasting Guide Control (CGC) in Predictive Energy Control (PEC), ki zahvaljujoč topografskim podatkom na cesti voznikom omogočata maksimalen izkoristek goriva s predlaganjem kdaj
zmanjševati plin in zavirati. Infotainment na zaslonu na dotik prikazuje napolnjenost baterije in lokacije bližnjih polnilnih mest.

Vsestranskost karavana in učinkovitost nove Optime Sportswagon Plug-in Hybrid Poleg Nira bo nova Optima Sportswagon Plug-in Hybrid drugo vozilo, ki bo v Ženevi predstavilo napredni hibridni pogon.Novi model, ki bo na voljo v drugi polovici letošnjega letazdružuje vsestranskost običajne karavanske različice Optime z zelo učinkovitim pogonom priključnega hibrida, ki je bil doslej na voljo le pri limuzinski Optimi.

Novi model bo izključno namenjen evropskim kupcem in nudi 440-litrov (VDA) prtljažnega prostora, kar je 133 litrov več kot pri limuzini Optima Plug-in Hybrid. Pogon združuje uveljavljeni 2,0-litrski ‘Nu’ štirivaljni GDI motor s 50-kilovatnim elektromotorjem in litij-ionsko polimerno bateirjo z zmogljivostjo 9,8 kWh. S skupno močjo 151 kW (205 KM) in največjim navorom 375 Nm priključni hibrid Optima Sportswagon kupcem omogoča več kot 60 kilometrov zgolj na elektriko in ob tem v zrak spušča le
34 g/km CO2. Okolju prijaznejša Optima se bo tako fizičnim kot flotnim kupcem prikupila z nizkimi stroški vzdrževanja in maksimalno uporabnostjo.

Optima bo na voljo z infotainment sistemom z 8,0-palčnim zaslonom na dotik, ki bo med drugim omogočal Android Auto™ in Apple CarPlay™, ter že uveljavljene storitve Kia Connected Services (omogoča TomTomTM), ki nudijo prometne informacije v živo,  opozarjanje na hitrostne radarje in vremensko napoved. Tako kot še nekatri modeli Kia tudi Optima Sportswagon Plug-in Hybrid nudi brezžično polnjenje mobilnikov. Aktivne varnostne tehnologije pomagajo voznikom preprečiti trk z drugim vozilom ali
pešcem ali vsaj omiliti posledice le-tega.

Podobne objave