KIA še naprej z rastjo globalne prodaje
Kia Corporation poroča, da so februarja po svetu skupno prodali 210.177 vozil, kar je 7-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani. Prejšnji mesec je bil najbolje prodajani SUV model Kie Sportage, ki je bil prodan v 26.790 primerkih. Sledil mu je še en SUV ꟷ Seltos, ki ni naprodaj v Evropi – s prodanimi 26.619 primerki, temu pa Rio, ki je v 5-vratni in limuzinski različici prepričal 18.417 kupcev.
Prodaja v Južni Koreji poskočila za 31 % na skupno 37.583 vozil
Prodaja v Južni Koreji je zabeležila 37.583 vozil, kar je 31 odstotkov več kot februarja 2020. Ta izjemen skok je moč pripisati težavam v proizvodnji, ki jih je lani povzročila pandemija Covid-19, ter zelo dobri prodaji velikega enoprostorca Carnivala in limuzine K5.
Prodaja izven Južne Koreje višja za 2,9 %, skupno prodanih 172.594 vozil
V primerjavi s februarjem 2020 je prodaja izven Južne Koreje zabeležila 2,9-odstotno rast in poskočila na skupno 172.594 vozil, najbolj zaželeni modeli pa so bili Sportage, Seltos in Rio.
Kia se bo osredotočila na prenovljeno strategijo ‘Plan S’ in z novimi modeli obogatila svojo ponudbo, vključno s prvim izključno električnim vozilom EV6 in limuzino K8
Kljub zahtevnejšemu globalnemu poslovnemu okolju, ki je posledica že leto dni trajajoče pandemije, bo Kia še naprej osredotočena na uresničevanje srednjeročne in dolgoročne poslovne strategije ‘Plan S’, prenovljene februarja letos. Poleg tega se bo Kia bolj posvetila zagonu prodaje in dobičkonosnosti. To bodo omogočili novi modeli, vključno z znamkinim prvim izključno baterijskim električnim modelom EV6 in limuzino K8, ki bo gradila na uspehu predhodnice K7.