KIA prejela zlato priznanje German Brand Award
Kia je v okviru prestižnih nagrad German Brand Award (GBA) osvojila zlato kolajno za ‘odličnost v strategiji znamke, upravljanju in ustvarjanju znamke’. Podjetje je bilo poleg tega prepoznano tudi kot ‘izstopajoče’ v kategoriji ‘interno znamčenje’.
Kia navdušuje z ‘močjo presenečanja’
Kia je žirije, sestavljene iz neodvisnih strokovnjakov, prepričala ne le z načinom komuniciranja svojih prednosti, temveč tudi z omogočanjem teh prednosti svojim strankam. To še posebej vključuje visokokakovostno znamčenje storitvenih izkušenj strank – od prvega kontakta do izdobave novega vozila. Kiini strogi upravljalski procesi so se razširili tudi na program popravila vozil in podpore strankam, slogan ‘moč presenečanja’ (angl. The Power to Surprise) pa je žirija pohvalila, ker je
‘enostaven, atraktiven in pameten’.
Andrej Kupetz, generalni direktor German Design Council, je ob tem povedal: “Digitalizacija je imela velikanski vpliv na znamke in izdelke. Podjetja iz vseh panog in področij poslovanja se soočajo s povsem novimi izzivi. To zelo pomembno vpliva na upravljanje znamk, ki postaja hitrejše, bolj transparentno in bolj kompleksno – ter tudi manj predvidljivo in nadzorovano, zahvaljujoč dinamiki družabnih omrežij. Osredotočenost na znamko, vključitev članov osebja ter celostno razumevanje in
uresničevanje znamke ostajajo ključni dejavniki pri uspehu znamke, tudi v čedalje bolj digitalnem svetu.”
Kupetz je še dodal: “German Brand Awards kaže, da čedalje več podjetij prepoznava pomen strogega upravljanja znamk. Znamčenje vidijo kot strateško orodje poslovnega razvoja, ki včasih zahteva radikalne spremembe. Razumevanje tega, upoštevajoč osnovna načela uspešnega upravljanje znamke, je ključnega pomena za pripravljenost na prihodnje izzive.”
GBA 2017: poudarjanje vloge znamčenja pri uspehu podjetja
Nagrade, o katerih odloča neodvisna žirija strokovnjakov s področja znamčenja, so podeljene v kategorijah ‘odličnost v znamčenju’, ‘panožna odlinost v znamčenju’ in ‘odličnost v strategiji znamke, upravljanju in ustvarjanju znamke’.
Nagrade GBA podeljujejo v partnerstvu z nemškim oblikovalskim svetom, neodvisno mednarodno ustanovo, ki pomaga podjetjem pri učinkovitejšem komuniciranju oblikovanja in krepitvi razumevanja oblikovanja v širši javnosti. Svet, ustanovljen leta 1953, zajema več kot 280 mednarodnih podjetij, ki zaposlujejo preko 3 milijone ljudi.