Južnokorejska ‘serija 9’
Pri znamki KIA so v teh dneh pričeli prodajati novo admiralsko ladjo, ki je trenutno na voljo samo domačim, južnokorejskim kupcem. Nova Kiina premium limuzina je zasnovana na enaki tehnološki platformi kot aktualna Hyundaijeva modela genesis in equus.
Oba Hyundaijeva premium modela, ki spominjata na velike mercedes-benze in lexuse, sta zelo čislana pri severnoameriških kupcih ter tudi pri avtomobilistični stroki, kar dokazuje tudi leta 2009 osvojeno priznanje ‘North American Car of the Year’ ter številna druga laskava priznanja.
Zato so se pri Kii že pred časom odločili, da bodo posnemali dejanja matičnega koncerna. Rezultat njihovega razmišljanja je viden v novi, zelo bogato opremljeni in solidno motorizirani klasični limuzini, ki deluje kot kopija velikih BMW-jev, čeprav pri Kii ne marajo takšnega razmišljanja…
Za samodejno premikanje nove limuzine (dolžina: 5090 mm, širina: 1900 mm, višina: 1490 mm, medosna razdalja: 3045 mm) sta trenutno na voljo samo dva bencinska V6 motorja. Osnovno motorizirane južnokorejske različice bo premikal 3,3-litrski motor z 300 KM, nad njim pa najdemo 3,8-litrski motor z 333 KM. Oba motorja sta serijsko spojena z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
Med posebnostmi tega avtomobila omenjajo aktivno zračno vzmetenje, zadnji pogon ter za današnji čas običajno množico aktivnih elektronskih pomagal, znanih po kraticah LDWS (Lane Departure Warning System), BSD (Blind-Spot Detection), SCC (Smart Cruise Control) in AVM (Around-View Monitor), ki si pomaga s štirimi zunanjimi kamerami.
Poleg tega imajo pripravljen tudi VIP paket, ki bo že tako bogato opremo nadgradil še s parom električno nastavljivih zadnjih sedežev, ki premoreta tudi hladilne in ogrevalne funkcije. Za novo prestižno limuzino bo domači, južnokorejski kupec odštel od 35.500 do 57.900 evrov (približno). Z izvozom tega modela na določena tržišča bodo pričeli v zadnjem četrtletju leta 2012.