Škoda izdelala štirimilijonto Octavio
Mladá Boleslav (Češka), avgust 2013 – Škoda je izdelala štirimilijonto Octavio. Jubilejno vozilo – Octavia tretje generacije v ‘dirkaško modri’ barvi – je pred nekaj dnevi zapeljala s tekočega traku v matični tovarni v Mladi Boleslav. Octavia že od leta 1996 postavlja standarde v segmentu kompaktnih vozil in je daleč najbolje prodajani Škodin model.
“Štiri milijone izdelanih vozil Octavia – ta impresivna številka pomeni veličasten uspeh samega modela in tudi znamke,” je dejal predsednik uprave družbe Škoda, prof. dr. h.c. Winfried Vahland. “Kot ‘srce znamke’ je Octavia pomembno zaznamovala neverjetni razvoj znamke Škoda in prispevala k temu, da je podjetje danes to, kar je: mednarodno uspešen proizvajalec, ki je prisoten na več kot 100 svetovnih trgih. S tretjo generacijo se ta razvoj nadaljuje s še večjim zagonom. Z dobrimi Škodinimi
geni je nova Octavia znova zadetek v polno. To je doslej največja, najbolj praktična, najvarnejša, najudobnejša, najlažja in okolju najbolj prijazna Octavia,” je povedal Vahland.
Octavia je že od nekdaj sinonim za znamko Škoda: brezčasno eleganten dizajn, nadpovprečna prostornost, maksimalna funkcionalnost, številne ‘simply clever’ rešitve, sodobna, dovršena tehnika, kakovost in preciznost in nenazadnje neprekosljivo razmerje med ceno in vrednostjo. Tretja generacija, ki je na trg prišla v začetku leta 2013, ima vse te lastnosti in še več. Za novo Octavio lahko rečemo, da za ceno kompaktnega vozila bolj kot kdajkoli prej ponuja kakovost vozila srednjega razreda.
Oktobra 1996, ko so začeli izdelovati Octavio, je bil to prvi povsem na novo razvit Škodin model po padcu železne zavese in po vzpostavitvi sodelovanja med Škodo in Volkswagnom. Od leta 1996 do vključno julija 2013 je bilo globalno končnim kupcem prodanih skoraj štiri milijone vozil Octavia – to je okrog 38 % celotne Škodine prodaje v tem časovnem obdobju. Octavia je tako nesporno najbolje prodajani model v skoraj 118-letni zgodovini podjetja.
Tudi zato je nova Octavia najpomembnejši model v največji produktni ofenzivi v zgodovini družbe Škoda. Češki proizvajalec z močno paleto novih in prenovljenih modelov krepi svojo rast. Cilj zastavljene strategije rasti je, da bi do leta 2018 število prodanih vozil na svetovni ravni povečali na najmanj 1,5 milijona letno.
V prvi polovici leta 2013 so Čehi svojo novo prodajno uspešnico predstavili v štirih izvedbah: kot limuzino, karavanski Combi in Combi 4×4 ter izrazito športno Octavio RS – ta je s končno hitrostjo 248 km/h najhitrejša serijska Octavia vseh časov. Kot pomemben steber Škodine strategije rasti je Octavia mednarodno uspešen model. Izdelujejo jo ne le v Škodini matični tovarni v Mladi Boleslav, pač pa tudi v Rusiji (Nižni Novgorod), Indiji (Aurangabad), Ukrajini (Solomonovo) in Kazahstanu
(Ust-Kamenogorsk). Od leta 2014 je v načrtu tudi proizvodnja na Kitajskem, ki je Škodin največji posamični trg. “Škoda Octavia je bolj kot kdajkoli avto za Evropo in za svet,” je dejal Vahland.