KIA predstavila drzno strategijo rasti in cilje elektrifikacije
Korporacija Kia je nedavno predstavila ambiciozen načrt za prihodnost mobilnosti in na dogodku CEO Investor Day 2025 v Seulu v Južni Koreji razkrila svoje posodobljene srednjeročne in dolgoročne poslovne strategije ter finančne cilje. Osrednji del Kiine vizije je razvita strategija Plan S, celovit načrt, zasnovan tako, da podjetje postane vodilno na področju trajnostne mobilnosti na svetu. Kia želi do leta 2030 doseči globalno letno prodajo 4,19 milijona vozil, od tega 2,33 milijona
elektrificiranih vozil, kar je drzna poteza, saj bi električna in hibridna vozila predstavljala 56 odstotkov celotne prodaje.
Povečanje tržnega deleža z elektrifikacijo
Kiina prihodnja strategija se osredotoča na spodbujanje rasti v ključnih regijah. Družba načrtuje prodajo 1,11 milijona vozil v Severni Ameriki, 774.000 v Evropi, 580.000 v Koreji in 400.000 v Indiji. Elektrificirana vozila, ki obsegajo 1,26 milijona popolnoma električnih vozil (EV) in 1,07 milijona hibridnih električnih vozil (xHEV), bodo imela ključno vlogo pri Kiini globalni širitvi.
Do leta 2030 naj bi elektrificirani modeli predstavljali:
– 86 % prodaje v Evropi
– 70 % v Severni Ameriki
– 73 % v Koreji
– 43 % v Indiji
Z namenom rasti, namerava Kia povečati svoje globalne proizvodne zmogljivosti za 17 odstotkov – s 3,63 milijona vozil leta 2025 na 4,25 milijona do leta 2030.
Krepitev ponudbe z novimi segmenti in inovacijami
Kia se zaveda naraščajočega povpraševanja po hibridnih vozilih, zato bo svojo ponudbo hibridnih vozil razširila na vse segmente vozil – od kompaktnih avtomobilov do velikih SUV-jev. Cilj podjetja je podvojiti prodajo hibridnih vozil s 490.000 leta 2025 na skoraj milijon vozil do leta 2030. Kia pospešeno uvaja tudi svojo novo generacijo električnih vozil. Poleg modelov EV3, EV4 in EV5 bo predstavila EV2, nov model, katerega cilj je spodbuditi množično uporabo električnih vozil. Letos
bo z modelom PV5 razširila tudi svojo linijo elektirčnih komercialnih vozil PBV (Platform Beyond Vehicle), in vstopila v segment elektirčnih pickupov, s čimer bo dodatno razširila svoj portfelj in okrepila svojo konkurenčno prednost.
Razvoj in inovacije izdelkov, pripravljenih na prihodnost
Kiina produktna strategija je zasnovana za izpolnjevanje spreminjajočih se potreb strank po vsem svetu:
• Avtonomna vozila: Kia bo v okviru svojega prizadevanja za softversko definirana vozila (SDV, software-defined vehicles) izboljšala lastno programsko opremo za avtonomno vožnjo in njeno integracijo, hkrati pa bo sodelovala z zunanjimi partnerji na področju podatkov o vozilih, infrastrukture in industrijskih standardov.
• Zmogljivost: Kia razvija novo generacijo hibridnega pogonskega sklopa in sistem za električna vozila s podaljšanim dosegom (EREV), ki združuje prednosti električnih motorjev in motorjev z notranjim izgorevanjem. Nadgrajena tehnologija baterij bo povečala gostoto energije in zmogljivost v hladnem vremenu, napredek na področju energetske elektronike pa bo izboljšal hitrost polnjenja, varnost in vzdržljivost.
• Oblikovanje: Znamka še naprej razvija svojo prepoznavno oblikovalsko filozofijo Opposites United, ki bo oblikovala prihodnje velikoserijske modele električnih vozil, kot je EV2.
Vizija za trajnostno in časovno učinkovito mobilnost
„Od uvedbe strategije Kia Transformation leta 2021 se Kia nenehno razvija v ponudnika rešitev za trajnostno mobilnost, ki presegajo konvencionalne načine prevoza,“ je dejal Ho Sung Song, predsednik in izvršni direktor družbe Kia. „Znamko bomo še naprej krepili z izvajanjem naše dolgoročne strategije in ohranjanjem prilagodljivosti v hitro spreminjajoči se avtomobilski industriji.“
Kiina v prihodnost usmerjena strategija ni namenjena le vozilom, temveč tudi temu, da v prihodnjih letih na novo opredeli, kako se bodo ljudje gibali, živeli in doživljali mobilnost.