KIA namerava preoblikovati mobilnost v Evropi

Na posebnem dogodku »Kia Brand Summit« v Nemčiji je Kia predstavila model EV9, posodobila drzno strategijo znamke in predstavila najnovejše inovacije, s katerimi bo znamka spremenila mobilnost v Evropi ter prispevala k boljši prihodnosti za vse. Kia nadaljuje drzen proces preoblikovanja, da bi postala ponudnik trajnostnih rešitev na področju mobilnosti s poudarkom na ljudeh, planetu in dobičku. Te napovedi temeljijo na uspešni strategiji “Plan S”, s katero želi Kia postati ponudnik
trajnostnih rešitev mobilnosti na podlagi treh ključnih stebrov: “ljudje”, “planet” in “dobiček”. V okviru teh stebrov si Kia prizadeva povečati vrednost za stranke s pristopom k poslovanju, osredotočenim na stranke, zmanjšati emisije ogljika z uporabo bolj trajnostnih materialov,  ustvarjati prihodke ter hkrati delovati kot odgovorno podjetje.

Po uspehu modela EV6 Kia predstavlja novi model EV9, ki postavlja nova merila in krepi zavezanost znamke elektrifikaciji. Vse večja paleta električnih vozil, ki jih bo Kia predstavila do leta 2027, je sestavni del načrta, da Kia ohrani Evropo kot svoj najpomembnejši trg za električna vozila, pri čemer je predstavitev modela EV9 v Evropi prišla potem, ko je Kia v prvem četrtletju dosegla rekordno prodajo, katere 34,9 % so predstavljala elektrificirana vozila. Kia želi postati vodilna
znamka električnih vozil; do leta 2027 kar 15 električnih vozil, do leta 2030 bo delež prodaje elektrificiranih vozil Kia že 55 %. Na svetovni ravni namerava Kia do leta 2030 povečati delež prodaje elektrificiranih vozil na 55 % (2,38 milijona vozil) celotne prodaje in postati vodilna znamka električnih vozil. V naslednjih petih letih bo Kia po vsem svetu investirala 22 milijard evrov, od tega 45 % v prihodnje poslovne dejavnosti. Ta cilj je podkrepljen s tem, da bo Kia v
naslednjih petih letih vložila 22 milijard evrov, pri čemer bo 45 % namenila prihodnjim poslovnim področjem, kot so robotika, elektrifikacija in avtonomna vožnja.

Elektrifikacija evropskega voznega parka
Kiin položaj v Evropi še nikoli ni bil tako dober. Lani je Kia v Evropi prodala 542.423 vozil, kar je za 7,9 % več kot leta 2021. Elektrificirana vozila so predstavljala 34,9 % te prodaje. Evropa bo še naprej igrala ključno vlogo na Kiini poti, da postane ponudnik rešitev za trajnostno mobilnost, pri čemer znamka načrtuje 28,5-odstotno rast prodaje električnih vozil v Evropi v naslednjih sedmih letih.

EV9 je izdelan na posebni platformi za električna vozila, zato je opremljen s tehnologijami, oblikovanjem in funkcijami, kakršnih električni SUV te velikosti še ni imel. SUV, ki bo na voljo z možnostjo avtonomne vožnje 3. stopnje, funkcijo AutoMode in funkcijo Highway Driving Pilot (sprva na voljo le v Nemčiji), kaže, kakšna prihodnost čaka Evropo. AutoMode je Kiin sistem za pomoč vozniku, ki ga je mogoče nadgraditi s posodobitvami prek spleta. Kia načrtuje, da bo do leta 2026 uvedla funkcijo
Highway Driving Pilot 2, ki bo pod določenimi pogoji podpirala vožnjo “brez oči”, s končnim namenom, da bi v prihodnosti omogočila popolnoma avtonomno vožnjo. EV9 ni le tehnološki čudež in novo merilo za električna vozila SUV, temveč tudi vozilo brez pravega usnja. Vključuje več trajnostnih materialov in materialov, ki jih je mogoče reciklirati. Je tudi prvo vozilo znamke Kia, ki ponuja posodobitve prek spletne trgovine Kia Connect.

Predstavitev modela EV9 sledi letu nagrad in priznanj za model EV6 in Kio. EV6 je prejel nagrado “Evropski avto leta “, najprestižnejšo evropsko avtomobilsko nagrado, priznanje “Avto leta ” na tekmovanju What Car 2022? Awards, dosegel zmago v kategoriji na tekmovanju Trophée de L’argus in prejel priznanje Red Dot Design “Best of the Best” za svoje v prihodnost usmerjeno oblikovanje. EV6 je bil nagrajen tudi kot “Avto leta” na Irskem in v Romuniji ter zmagal v kategoriji premijskih vozil na
nemškem izboru za avto leta. Kiina oblikovalska filozofija “Opposites United”, ki je bila nedavno predstavljena na milanskem tednu oblikovanja in požela veliko odobravanja, je znamki lani prinesla tudi več nagrad iF Design Awards. Poleg tega je Kia prejela nagrado za proizvajalca leta v izboru TopGear.com. Kiina vizija trajnostne mobilnosti, temelječa na strategiji “Plan S”, vključuje pospešeno elektrifikacijo, da bi znamka do leta 2030 po vsem svetu prodala 1,6 milijona baterijskih
električnih vozil Kia in postala eden vodilnih svetovnih proizvajalcev električnih vozil. Vključuje tudi razširitev uporabe funkcij povezanih vozil in tehnologij avtonomne vožnje za vsa nova vozila, da bodo pripravljena na prihodnost, tako kot je EV9.

V slovaški tovarni od leta 2025 proizvodnja malih in srednje velikih električnih vozil
V Evropi namerava Kia od leta 2025 dalje v svoji tovarni na Slovaškem lokalno proizvajati mala in srednje velika električna vozila, saj so ta ključna gonilna sila prodaje v regiji. K temu povečanju števila električnih vozil pripomore tudi nenehno širjenje evropske mreže polnilnic, ki strankam omogoča dostop do več kot pol milijona polnilnih mest v 28 evropskih državah, zahvaljujoč partnerstvom s podjetjema Ionity in Digital Charging Solutions. Ionity je lani s 1.900 polnilnimi mesti
dosegel mejnik 430 polnilnih parkov. Poleg tega jih trenutno gradi še 56, do leta 2025 pa naj bi se število lokacij Ionity povečalo na več kot 1.000 s 7.000 polnilnimi mesti. Po drugi strani omrežje DCS v Evropi ponuja več kot 500.000 polnilnih mest, s čimer predstavlja največjo mrežo polnilnic v Evropi.

Kia pri ustvarjanju boljše prihodnosti razmišlja tudi širše od vozil. Napredna povezljivost modela EV9 bi lahko s tehnologijo vozila v omrežje pomagala okrepiti evropsko energetsko industrijo. Ta vozilom, kot je EV9, omogoča shranjevanje energije, pridobljene iz obnovljivih virov, in njeno vračanje v električno omrežje, kar pomeni, da bi baterija EV9 lahko postala način shranjevanja za pospešitev in razširitev uporabe zelene energije. V Nemčiji Kia Europe sodeluje z zagonskim podjetjem
encore | DB (Deutsche Bahn), da bi ustvarila sisteme za shranjevanje energije iz rabljenih baterij za električna vozila, odstranjenih iz vozil Kia. Prvi skupni pilotni projekt je bil uspešno razvit in predstavljen avgusta 2022 v Berlinu. Večina baterij Kia je pripravljenih za drugo življenje. S temi baterijami je zagonsko podjetje, ki je uspešno zaključilo pilotno fazo, začelo strankam dobavljati za nadaljnjo uporabo pripravljene baterijske sisteme za shranjevanje energije Second
Life. Na Nizozemskem Kia sodeluje z vlado pri projektu storitev varnostnih prioritet, ki je namenjen zagotavljanju večjega števila izboljšanih varnostnih opozoril v vozilu prek armaturne plošče ali navigacijskega sistema v vozilu. Cilj tega projekta je izboljšati mobilnost in varnost vseh udeležencev v cestnem prometu in priti do pomembnih spoznanj, ki bi jih lahko uporabili tudi v drugih državah.

Trajnostna in povezljiva prihodnost s prostorom za edinstvena vozniška doživetja
Za vodilno vlogo na trgu prihodnje mobilnosti in razvoj trajnostnih izdelkov je Kia kot štiri ključne lastnosti svojih izdelkov opredelila storitve povezljivosti, tehnologijo avtonomne vožnje, zmogljivosti in oblikovanje. Trajnost je poudarjena s 34 kilogrami okolju prijaznih materialov, ki so bili uporabljeni za različne dele vozila EV9. Kia namerava do leta 2030 povečati delež reciklirane plastike v novih vozilih na 20 % in podpirati globalno okoljsko neprofitno organizacijo The Ocean
Cleanup, ki zbira odpadno plastiko iz oceanov. Ta bo leta 2024 ponovno uporabljena kot dodatna oprema za vozila, leta 2026 pa za dele vozil. Kia bo še naprej zmanjševala emisije ogljika, da bi do leta 2045 dosegla ničelno vrednost v vseh fazah verige, vključno z dobavo, proizvodnjo, logistiko in odpadki, ter v fazi uporabe vozil. Podjetje uvaja tudi inovacije za izboljšanje gostote baterij – za hitrejše polnjenje, večji doseg in manjšo težo –, hkrati pa si prizadeva do leta 2026 znižati
skupne stroške baterij za 25 % v primerjavi s cenami iz leta 2018.

Povezljivost je sestavni del Kiinega prehoda na razvoj programsko definiranih vozil (SDV). Cilj je razviti programsko opremo z integriranim nadzorom nad različnimi sistemi in strojno opremo ter tako pospešiti proces razvoja vozila, znižati s tem povezane stroške in omogočiti personalizirane storitve vozila. Od leta 2025 bo vozila SDV podpiral podatkovni oblak povezanih vozil. To vključuje dostop do storitev, ki temeljijo na podatkih, in brezžične posodobitve (over-the-air), ki bodo strankam
omogočile nadgradnjo vozil v skladu z njihovimi osebnimi željami. Kia namerava svoje zmogljivosti osredotočiti na vozno izkušnjo in diferenciran dizajn kot ključna elementa konkurenčnosti izdelka. Visokozmogljiva oprema GT za model EV9 je tik pred vrati in nadaljuje športno podobo znamke po modelu EV6 GT. Kar zadeva oblikovanje, bo Kia še naprej zagotavljala uporabniku prijazno oblikovanje, ki temelji na filozofiji “Opposites United”.

Podobne objave