15-odstotno povečanje v primerjavi z novembrom lani
Iz južnokorejske Kia Corporation poročajo, da so novembra po svetu prodali 252.825 vozil, kar je 15-odstotno povečanje v primerjavi z novembrom lani. Za odlično novembrsko prodajo Kie so bili najbolj zaslužni njeni SUV modeli, na čelu s Sportagem, ki je bil prodan v 39.335 primerkih. Sledila sta mu Seltos (ni naprodaj v Evropi) z 27.947 prodanimi primerki in pa legendarni Sorento s prodanimi 19.949 primerki.
Letos po svetu prodali 73.167 primerkov modela EV6, več kot potrojena prodaja tega modela v primerjavi z letom 2021
EV6, evropski avto leta 2022, s svojo močno prodajo predstavlja Kio na svetovnem trgu električnih vozil. Letošnja prodajna številka za EV6 znaša 73.167 vozil, kar je več kot trikratnik njegove prodaje v letu 2021.
Prodaja izven Južne Koreje znašala 200.625 vozil, 15,4 % več kot novembra lani
Izven Koreje je Kia prodala 200.625 primerkov, kar je 15,4 odstotka več kot leto prej. Sportage in SUV Seltos sta s 33.573 in 24.498 enotami še naprej vodila Kiin globalni prodajni zagon. Ključni trgi, kot so ZDA, Evropa, azijsko-pacifiška regija, Indija ter regije Srednje in Južne Amerike so novembra zabeležili dobre rezultate.
Prodaja v Južni Koreji dosegla 52.200 vozil, 13,4 % več kot novembra lani
Kia je v Koreji prejšnji mesec prodala 52.200 vozil, kar je 13,4 odstotka bolje kot lani. Tudi na domačem trgu je Sorento navduševal kupce (6.656 prodanih primerkov). Drugi najbolje prodajan SUV pa je bil Sportage, ki je prepričal 5.762 kupcev.
Poslovni pregled
Kia bo v odgovor na trenutne tržne izzive še naprej prilagajala svojo proizvodnjo glede na stanje zalog in zmanjšala motnje v proizvodnji. Na podlagi konkurenčnih novih modelov, kot je popolnoma električni EV6 – ki je februarja postal evropski avto leta 2022 – bo Kia ustvarila pozitiven prodajni zagon in povečala dobičkonosnost, hkrati pa nadaljevala s svojim hitrim prehodom v ponudnika rešitev za trajnostno mobilnost.