KIA z novimi modeli ustvarja prodajni zagon

Iz korporacije Kia poročajo o skupno prodanih 245.994 vozilih v maju 2021, kar je 49-odstotno povečanje v primerjavi z majem lani. SUV Sportage je bil z 32.322 prodanimi primerki na čelu Kiine rasti globalne prodaje, sledila pa sta mu kompaktna limuzina K3 (27.784 prodanih primerkov) in SUV Seltos (20.974 vozil) – slednja nista naprodaj v Evropi.

Prodaja v Koreji znašala 47.901 vozil, kar je 6 % manj kot maja 2020
Kia je v Koreji prodala 47.901 vozilo, kar je 6 odstotkov manj kot maja lani. Na domačem trgu sta bila najbolje prodajana modela enoprostorec Carnival in SUV Sorento.  

Prodaja izven Koreje poskočila na skupno 198.093 vozil (74 % več kot maja 2020)
Prodaja izven Koreje je v primerjavi z lanskim majem poskočila za 74 odstotkov na skupno 198.093 vozil Kia. Prodajno sta prednjačila SUV modela Sportage in Seltos, svoje sta k uspehu dodala tudi kompaktna limuzina K3 in pa Rio (kombilimuzina ali limuzina).

Kia z novimi modeli (električni EV6, Sportage) ustvarja prodajni zagon
Ta ogromen skok je posledica okrevanja globalnega povpraševanja, ki se je ob izbruhu epidemije COVID-19 upočasnilo. Nadaljevanje rasti prodaje na ključnih trgih, kot so npr. ZDA, je tudi pripomoglo k letošnjim dobrim prodajnim rezultatom. Kia bo še naprej osredotočena na uresničevanje srednjeročne in dolgoročne poslovne strategije ‘Plan S’ ter na zagon prodaje in dobičkonosnosti, za kar bodo poskrbeli novi modeli, vključno z električnim modelom EV6 in povsem novim Sportagem.
 

Podobne objave