Aprila v Sloveniji najbolje prodajani model v svojem razredu

Po podatkih o prvič registriranih vozilih v Sloveniji je Kia aprila skupno prodala 206 vozil, kar jo uvršča na 6. mesto po prodaji fizičnim in pravnim osebam med vsemi znamkami (brez izvoženih vozil). Tržni delež najstarejše korejske avtomobilske znamke je aprila znašal 7,5 odstotka, četrtletni pa 6,7 odstotka, kar je precej več kot znaša Kiin evropski tržni delež (3,7 %).

Kia je aprila v Sloveniji postala 3. najbolj priljubljena znamka med fizičnimi kupci
Rezultat je bil še boljši pri prodaji fizičnim kupcem, kjer je Kia zasedla 3. mesto. Njen tržni delež je v tem primeru aprila znašal 9,9 odstotka, v prvih štirih mesecih pa 8,4, več kupcev sta našla le Renault (10,8 %) in Volkswagen (10,6 %). To pomeni, da je bilo aprila vsako deseto vozilo, ki ga je kupila fizična stranka, znamke Kia.  

Kiin nesporni aprilski zmagovalec je Sportage
Kia Sportage se je aprila v Sloveniji v svojem razredu prodajal najbolje. S skupno 63 prodanimi primerki je postal najbolje prodajani model v svojem razredu med fizičnimi in flotnimi kupci: za sabo je pustil Škodo Karoq na 2. mestu (61 prodanih vozil) in Volkswagen Tiguan (59 prodanih vozil). S skupno prodanimi 222 vozili v prvem četrtletju je Sportage na 2. mestu, pred njim je le Tiguan. V primerjavi z enakim obdobjem lani je prodaja Sportaga poskočila za kar 45 %.

Stonic aprila tretji v svojem razredu in skupno drugi v letu 2021
Mali oblikovni križanec Stonic, ki je bil februarja najbolje prodajani model med fizičnimi kupci v Sloveniji, je aprila zasedel 3. mesto (57 primerkov), v prvem četrtletju letos pa je skupno drugi – pred njim je le Captur s 74 prodanimi primerki. Poleg dejstva, da Stonic sodi v trenutno najbolj vroč avtomobilski razred SUV modelov in oblikovnih križancev (B-SUV), je razlogov za njegovo priljubljenost pri kupcih v Sloveniji kar nekaj, med njimi pa so poglavitni moderen in večkrat nagrajen
dizajn, varnostno in udobnostno bogata serijska oprema, širok nabor dodatne opreme, 7-letna tovarniška garancija, ki velja za celotno vozilo ter vrednost, ki jo ponuja strankam.

Ceed aprila 2. najbolje prodajano vozilo v svojem razredu med fizičnimi kupci
Kiin tretji najpomembnejši adut je bil Ceed (Ceed, Ceed SW), ki je aprila prepričal 25 fizičnih kupcev. Uvrstil se je za Toyoto Corollo in pred Renault Megane, v prvem četrtletju pa s skupno 94 prodanimi primerki zaseda 3. mesto (za Golfom in Meganom).

Podobne objave