Novi Škodin SUV za indijsko tržišče
Prvi serijski model v sklopu projekta India 2.0, za katerega je na indijski podcelini odgovorna družba Škoda Auto, se bo imenoval Kushaq. Ime kompaktnega SUV-modela izvira iz več tisoč let starega indijskega jezika sanskrt. V še danes uporabljanem “jeziku bogov” pomeni beseda “kushak” kralj ali vladar, kar se poda samozavestni in odločni podobi novega Škode Kushaqa. Zapis s črko K na začetku in črko Q na koncu besede je nadaljevanje že uveljavljene Škodine nomenklature za družino
globalno uspešnih SUV-modelov: Kodiaq, Karoq in Kamiq. Svetovna premiera novega Škode Kushaqa bo marca 2021.
Z novim Kushaqom se za Škoda Auto na indijski podcelini začenja novo obdobje. Češki avtomobilski proizvajalec je tam v okviru projekta India 2.0 odgovoren za vse aktivnosti koncerna Volkswagen. India 2.0 vključuje modelsko ofenzivo, ki se začenja s Kushaqom, skupno pa bo zajemala štiri nove kompaktne modele znamk Škoda in Volkswagen. Vsi bodo izdelani na osnovi platforme MQB-A0-IN, različice prečne modularne platforme, ki jo je Škoda Auto razvil posebej za potrebe indijskega tržišča.
Ambiciozne cilje, ki si jih je družba zastavila na indijskem trgu, izpričuje ime Kushaq. Izvira iz jezika sanskrt, ki ga je po hindujski mitologiji ustvaril bog Brahma. Sanskrt še danes negujejo kot tradicionalni jezik vere, umetnosti in znanosti. Je eden od 22 uradnih jezikov v Indiji. Pri Škodi so zapis besede “kushak”, ki pomeni kralj ali vladar, prilagodili nomenklaturi, ki jo uporabljajo za SUV-modele. Zato se tudi ime modela Škoda Kushaq začenja s črko K in konča s črko Q, enako kot pri
uspešnih SUV-modelih Kodiaq, Karoq in Kamiq. Novi SUV združuje Škodine značilne odlike – markanten dizajn, maksimalno udobje in varnost ter izvrstno razmerje med ceno in kakovostjo – z željami zahtevnih indijskih kupcev.