Škoda Fabia Combi
Mnogi avtomobili vas prepričajo na več nivojih. Ugodna cena, nizki stroški, atraktivna oblika, dovolj prostora … Le redki pa zadovoljijo na vseh. Škoda Fabia Combi je eno izmed teh vozil. Majhen, nizkocenoven karavan, ki v bistvu ni tako majhen.
Fabia hatchback je zelo popularna na slovenskem trgu. Po prodajnih številkah je na drugem mestu v svojem razredu. Ko pa se avtomobil še malce podaljša ter se mu s tem doda 200 litrov uporabnega prostora v prtljažniku, je to le velik plus. Že hatchback ima največji prtljažnik v svojem razredu (330litrov), različica Combi pa ga ponuja kar 530 litrov. Ko pa se podrejo zadnji sedeži, se prostor za prtljago poveča na 1395 litrov. Dostopnost do prtljažnika povečujeta še 3 centimetre nižji nakladalni rob ter povečan kot odpiranja zadnjih vrat. Prtljažnik med drugim ni le prazni prostor, saj se v njem skrivata tudi 2 zelo velika odprta predala, 2 kavlja za vrečke ter 4 zanke za pritrditev mreže, ki vam držijo tovor med vožnjo.
Na zadnjih sedežih se bodo vaši otroci počutili več kot lagodno, saj je prostora več kot dovolj za avto te dolžine (4.25 metra). Do tu je namreč avtomobil enak kot hatchback različica, le prtljažni prostor je podaljšan. Fabia je od prejšnje različice zrastla, tako da ima več prostora nad glavami ter pri nogah, pa tudi širša je za nekaj centimetrov.
Voznik in potniki se bodo v notranjosti počutili boljše tudi po zaslugi boljše opreme. Poleg že dobro znanih Škodinih Simply Clever rešitvah imate na voljo še brezstični ključ, parkirne senzorje ter kamere spredaj in zadaj, veliko panoramsko steklo ter nov infotainment sistem s zaslonom na dotik, navigacijo, Mirror link sistemom, ki preslika vaš ekran telefona na zaslon avtomobila, ter povezljivost bluetooth.
Motorna paleta je široka. Od trivaljnega litrskega bencinskega motorja s 74 konjskimi močmi, do 1.2 litrskega turbobencinskega motorja s 108 konjskimi močmi in opcijskim samodejnim sedem stopenjskim menjalnikom. Dizelski 1.4 litrski motor je v dveh različicah. Različica s 89 konjskimi močmi je na voljo s ročnim in samodejnim menjalnikom. Obstaja še močnejša različica s 104 konjskimi močmi, ki pa je na voljo le z najvišjim nivojem opreme in različici fabije Monte Carlo.
Zelo malo vozil se lahko kosa s takšnimi lastnostmi. Varčni motorji, dobra gradnja, nizka cena, udobje in nenazadnje, velika prostornost predvsem prtljažnega prostora, ki jo po navadi najdemo pri avtomobilih višjega razreda. Zares simply clever izbira.