Novi škoda superb
|

Z novo Škodo Superb v deželo Petra Klepca

Piše: Damijan Kreže

Kdaj? Ob 4:00. Bog pomagaj! Loviti je potrebno jutranjo svetlobo, da ujameš tisti popoln trenutek za fotografijo.  Ja, v redu, samo zakaj tako zgodaj? Ker je potrebno priti na lokacijo. Ena izmed najbolj fotogeničnih lokacij se nahaja blizu Osilnice, skalna Strma reber v Sloveniji, ki je znana med avtomobilskimi navdušenci.

Naša vožnja, dolga ura in pol, se je pričela izpred avtohiše Pan Jan Trebnje, skozi Kočevje. Čudoviti kraji. Še bolj, ko se vsedeš v novi Škoda Superb, ki je bil tokrat določen za manekena dneva.

Škoda superb

Vremenska napoved govori v prid sončnemu, vročemu vremenu. Vendar zaradi tripodročne klimatske naprave in ventiliranih sedežev to ni bil problem. Poraba goriva je bila ugodna, medtem ko je aktivno vzmetenje DCC (*dinamično uravnavanje podvozja) druge generacije zagotovilo resnično udobno vožnjo na zahtevnih cestah preko Žužemberka, Dvora, Kočevja in Kočevske Reke.

Lovimo jutranjo svetlobo. Superb sledi ovinkom. S predikativnim aktivnim tempomatom predvideva prilagajanje hitrosti cesti, ki je pred njim. Dama, ki se bo posvetila fotografiranju, lahko brez kakršnegakoli slabega občutka preuči lokacije in pripravlja opremo. Namreč, osnova umirjene dinamične vožnje je ravno doziranje volana skozi ovinke. Če ga bomo »šilili« skozi ovinek z grobim volanom, bomo vozili na meji oprijema, divjali in posledično se tudi sopotniki ne bodo dobro počutili, saj jih bo premetavalo. Zanimivo pa je, da ko smo nežni na volanu, lahko to isto pot odpeljemo hitreje in bolj udobno. Tudi aktivni tempomat je pri ustreznih nastavitvah poskrbel za dinamično, a gladko vožnjo.

Na razgledni ploščadi Strme reber nas je tabla opozorila, da smo v deželi Petra Klepca. Ja, Peter Klepec. Se še spomnite zgodbe: Tisti možakar, ki je iz pastirčka postal »izganjalec Turkov«. Superb je že na prvi lokaciji. Ampak zakaj je toliko slamnatih kock ob vsaki serpentini? Kaj se dogaja? Prišli smo ravno v času, ko poteka Longboard Camp na 4-kilometrskem odseku s 18 serpentinami, kjer so varnost na ovinkih ob cesti zagotavljale slamnate kocke, ki so se izkazale tudi kot odlična kulisa za fotografije.

Fotografska in videografska ni lahka. Za vse udeležene. Tisto 17-to serpentino prevozimo kar nekaj desetkrat in varno obračamo na delih, kjer ne ogrožamo nobenega. Namreč, za dobro fotografijo je tudi potrebno vložiti nekaj dela. Superb se ne pritožuje. Avtomatski menjalnik deluje izredno hitro in odzivno. V končni fazi, tak menjalnik je tudi bil razvit za potrebe lažje vožnje. Ulovimo se v lovljenju prave svetlobe in časa, ki ga imamo na voljo, saj se ob 11:00 prične dogodek z »longboarderji«.

Ob vožnji nazaj proti Kočevju najdemo še nekaj lokacij za snemanje z dronom, ker je za nalogo narediti tudi krajši filmček. Superba je potrebno predstaviti, čeprav predstavitve ne potrebuje. Četrta generacija je nadgradnja uspešne tretje generacije, ki je v Sloveniji bila vzeta za svojo. Sorodnosti s koncernskim bratrancem sicer Superb ne skriva. Ima pa močnega aduta v rokavu. Namreč Superb prihaja tudi v limuzinski izvedbi. Njegov koncernski bratranec pa ne. Tako, da bo poskrbljeno za vse želje in okuse.

Fotografi in videografi vedno tovorijo ogromno opreme s sabo. Saj tako pravijo. Da je opreme ogromno. Ampak, ko pa to opremo dajo v Superbov prtljažnik, ki ima 690 l, jih pa zlahka ujeziš s preprostim vprašanjem: » A samo tole imaš s sabo? Glej koliko je še prostora…«.

Dopoldne zaokrožimo s postankom na Kočevskem jezeru, Dvoru in Žužemberku. Utrujeni? Ne! Superb enostavno ne dovoli. Udobnost je na prvem mestu in z lahkoto lahko potrdimo, da bi bil Superb idealen avto za dolga potovanja s polnim prtljažnikom takšne ali drugačne opreme.
In pritrjujemo tistemu možakarju, ki je trdil, da je vozil dobro Škodo, pa se ni takoj spomnil imena. Potem nam je pa razložil, da ni bil Superb…ampak je bil Super B….Ja, res je Superb….super, samo ne B, ampak A. 😉

Novi škoda superb

Podobne objave