Uspešen začetek proizvodnje modela Yeti
Temeljito prenovljeni Yeti je 11. novembra prvič zapeljal s tekočega traku tovarne družbe Škoda Auto v Kvasinyju. Priljubljeni kompaktni SUV je sedaj na voljo v dveh izvedbah: kot elegantna in prefinjena različica Yeti za mestno vožnjo ter kot terenska različica Yeti Outdoor, pripravljena na pustolovščine. Obe izvedbi se ponašata z novim dizajnom, osveženo notranjostjo in inovativnimi tehnološkimi rešitvami. Yeti je prvo Škodino vozilo s kamero za vzvratno vožnjo.
Z novim Yetijem je znamka Škoda po modelih Octavia, Superb in Rapid Spaceback realizirala začetek proizvodnje še enega modela v tem letu. “Leto 2013 je leto novih Škodinih modelov,” je povedal Michael Oeljeklaus, ki je kot član uprave družbe Škoda Auto odgovoren za proizvodnjo. “Uspešen začetek proizvodnje Yetija je rezultat še enega vrhunskega ekipnega sodelovanja.” Izdelujejo ga v Škodini tovarni v Kvasinyju, kjer približno 4.500 zaposlenih skrbi za proizvodnjo modelov Yeti, Superb in
Roomster.
Yeti je tokrat prvič na voljo v dveh izvedbah: kot elegantna in prefinjena različica Yeti za mestno vožnjo ter kot terenska različica Yeti Outdoor, pripravljena na pustolovščine. Obe izvedbi odlikujejo odlične lastnosti za vožnjo po cesti in neutrjenih poteh. Priljubljeno vozilo češke znamke sledi novi Škodini oblikovalski filozofiji s prenovljenim sprednjim delom, novim zadnjim delom in širšo paleto platišč. Tudi notranjost je bila deležna temeljitih sprememb: na voljo so novi 3-kraki
volani, nove tkanine in vzorci za sedežne prevleke ter nove dekorativne letve na armaturni plošči. Tehnološke rešitve prinašajo številne inovacije: Yeti je prvi Škodin model z opcijsko kamero za vzvratno vožnjo. Poleg tega Yeti ponuja “simply clever” rešitve in nove kombinacije motorjev in menjalnikov.
Premierno predstavitev je Yeti doživel leta 2009 in se uvršča med najprivlačnejše in najuspešnejša športno-funkcionalna vozila na trgu. Zaradi prepoznavnega dizajna, izjemne funkcionalnosti, prostorne notranjosti s kompaktnimi zunanjimi dimenzijami, vrhunske varnosti in odličnega razmerja med ceno in vrednostjo je to vsestransko vozilo češke znamke razred zase. Yeti hitro postaja eden izmed najuspešnejših predstavnikov svojega razreda. Do sedaj je bilo prodanih več kot 288.700 vozil (stanje:
31. oktober 2013). V Evropi je Yeti eno izmed najbolje prodajanih SUV vozil segmenta A, na češkem trgu pa je nesporni zmagovalec v svojem segmentu.
Škoda je samo v letu 2012 prodala okoli 87.400 Yetijev, kar je za 24 % več kot v primerjavi s prejšnjim letom. V prvih desetih mesecih leta 2013 je bilo v svetovnem merilu prodanih že 67.300 vozil. Yeti je s 4,1-odstotnim tržnim deležem trenutno eno izmed najbolje prodajanih SUV vozil segmenta A v Evropski uniji, kar dokazuje strokovno podkovanost češke znamke na področju štirikolesnega pogona. Skupni tržni delež znamke Škoda znaša vključno z modeli s štirikolesnim pogonom približno 3 %
osebnih vozil, prodanih v Evropski uniji.
V sklopu strategije rasti do leta 2018 se Škoda ozira po mednarodnih rastočih trgih. Škoda Yeti je od konca leta 2012 na voljo za ruski trg, kjer v kraju Nižni Novgorod poteka lokalna proizvodnja v sodelovanju z ruskim proizvajalcem GAZ Group. Yeti se od sredine leta 2013 prodaja tudi na Kitajskem, trenutno kot uvoženi model. Ob koncu leta 2013 bo Yeti posebej za kitajski trg na voljo v podaljšani izvedbi. Proizvodnja bo potekala lokalno, pod okriljem družbe Shanghai Volkswagen.
Največja modelska ofenziva v zgodovini družbe Škoda Auto se nadaljuje s predstavitvijo dveh izvedb Yetija. Do leta 2018 namerava Škoda prodajo v svetovnem merilu povečati na najmanj 1,5 milijona vozil letno.