Škoda Auto v imenu koncerna Volkswagen prevzema odgovornost na indijskem trgu
Škoda Auto bo v prihodnosti znotraj koncerna Volkswagen zavzemala še večjo vlogo pri razvoju indijskega avtomobilskega trga. S projektom “INDIA 2.0” želi koncern Volkswagen dolgoročno okrepiti tržni položaj na tem pomembnem rastočem trgu.
“Koncern Volkswagen nam je predal odgovorno nalogo in s tem poudarja zaupanje vodstva koncerna v kompetentnost Škodine ekipe,” je povedal predsednik uprave družbe Škoda Auto Bernhard Maier, potem ko sta upravni odbor in nadzorni svet projektu dala zeleno luč. Pred približno letom in pol je Škoda Auto dobila nalogo, da razvije načrt za trajnostno uspešno modelsko ofenzivo znamk Škoda in Volkswagen v volumenskih segmentih na indijskem trgu.
Vsi modeli, ki bodo v bodoče razviti in izdelani lokalno v Indiji, temeljijo na modularnem prečnem sistemu (MQB) koncerna Volkswagen. Platforma MQB že danes izpolnjuje strožja zakonska določila, ki bodo v Indiji začela veljati leta 2020. S projektom “INDIA 2.0” Škoda Auto istočasno prevzema odgovornost za platformo za male kompaktne modele MQB A0, najprej s poudarkom na Indiji (MQB-A0-IN). Priprave za lokalni razvoj in proizvodnjo novih, tehnično naprednih volumenskih modelov
za znamki Škoda in Volkswagen so že v polnem teku. Predstavitev prvega Škodinega modela na osnovi platforme MQB-A0-IN je predvidena v letu 2020.
“Trdno smo prepričani, da imamo po enem letu in pol intenzivnega dela skupaj s Volkswagnom sedaj ustrezen pristop, da ob pravem času na indijski trg pripeljemo prava vozila. Prvi model na novi platformi MQB-A0-IN bomo predstavili že leta 2020”, je povedal predsednik uprave družbe Škoda Bernhard Maier in še dodal: “Prepričan sem, da bo projekt “INDIA 2.0” uspešen.
Projekt bo vodil izvršni direktor družbe Skoda Auto India Private Ltd, Gurpratap Boparai, ki je priznani poznavalec indijskega avtomobilskega trga. Katere so temeljne prednosti platforme MQB? S standardizacijo komponent, mer in poteka proizvodnje se zmanjšajo stroški in skrajša čas izdelave. Poleg tega se s platformo MQB povečuje prilagodljivost pri razvoju novih vozil. Večina tehničnega razvoja bo potekala v Indiji.
Nadaljnja internacionalizacija družbe Škoda Auto je eden ključnih stebrov Strategije 2025. Škoda Auto je v letu 2017 v Indiji prodajo povečala za več kot 30 odstotkov v primerjavi s prejšnjim letom. Rastoče prodajne številke v Indiji poudarjajo, da je Škodina modelska paleta zanimiva za indijske kupce in da predstavlja odlično izhodišče za nadaljnjo rast.
Znamka Škoda ima za načrtovano rast prodaje v Indiji odličen izhodiščni položaj: na indijski podcelini je aktivna od leta 2001 in je v preteklih letih nenehno izboljševala prodajo. Kupcem v Indiji je bilo v preteklem letu skupno prodanih 17.100 (+31,4 %; 2016: 13.000) vozil znamke Škoda. Prve Škodine avtomobile so tam prodajali že v 30. letih prejšnjega stoletja. Trenutno družba Skoda Auto India Private Ltd. ponuja štiri modele znamke Škoda: Rapid, Octavio, Superb in Kodiaq, ki so
ga začeli prodajati oktobra 2017. Model Rapid izdelujejo v tovarni Pune, modele Octavia, Superb in Kodiaq pa v Aurangabadu, kjer je hkrati tudi sedež podjetja.