ŠKODA AUTO predstavlja novo podobo znamke in pospešuje e-ofenzivo
ŠKODA AUTO v okviru strategije NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030 predstavlja svojo novo grafično podobo. V ospredju so nov oblikovalski slog, nov logotip in obsežna posodobitev celostne grafične podobe. Češki proizvajalec avtomobilov poleg tega pospešuje in razširja svojo e‑ofenzivo: že do leta 2026 bo družba ŠKODA AUTO na trg lansirala tri nove izključno električne modele, sledili pa jim bodo še drugi modeli. Konceptna študija VISION 7S daje konkreten vpogled v enega od teh modelov. Do leta 2030 naj bi se delež izključno baterijsko električnih avtomobilov v prodaji znamke Škoda v Evropi povečal na več kot 70 %. Češki proizvajalec avtomobilov bo v naslednjih petih letih investiral dodatnih 5,6 milijarde evrov v e‑mobilnost in 700 milijonov evrov v digitalizacijo.
Klaus Zellmer, predsednik uprave družbe ŠKODA AUTO, je poudaril: “Danes je čisto poseben dan v zgodovini družbe ŠKODA AUTO: predstavljamo novo podobo znamke, vključno z novim logotipom, in posodobitev celostne grafične podobe. S konceptno študijo VISION 7S dajemo konkreten vpogled v popolnoma nov model znamke ŠKODA, s katerim bomo svojo produktno paleto in strukturo naših kupcev zaokrožili v smeri višjega razreda. Poleg tega bistveno pospešujemo svojo e-ofenzivo in bomo že do leta 2026 na trg lansirali tri dodatne, izključno električne modele, sledili pa jim bodo še drugi modeli. S tem se še dodatno pripravljamo na desetletje preobrazbe in v naslednjih petih letih bomo skupno investirali 5,6 milijarde evrov v e-mobilnost in dodatnih 700 milijonov evrov v digitalizacijo ter s tem v varno prihodnost podjetja in delovnih mest.”
Martin Jahn, direktor prodaje in marketinga v družbi ŠKODA AUTO, je dodal: “Z novo podobo našo znamko pripravljamo na električno prihodnost in Škodo jasno pozicioniramo v zunanjo konkurenco ter se obenem še bolj oddaljujemo od drugih znamk koncerna Volkswagen. Konceptni model VISION 7S je znanilec našega novega oblikovalskega sloga, ki ga bomo v prihodnjih letih prenesli na celotno produktno paleto in s katerim bomo izostrili naše nagovarjanje kupcev. S tem našo znamko povzdigujemo na naslednjo stopnjo, da bi jo tako lahko prilagodili novim potrebam in pričakovanjem naših kupcev na področjih uporabniške izkušnje, povezljivosti in celotne nakupne poti.”
Pospešena e-ofenziva: trije novi modeli že do leta 2026, sledili bodo še drugi modeli Češki proizvajalec avtomobilov bistveno pospešuje svojo e-ofenzivo in bo že do leta 2026 na trg lansiral tri dodatne popolnoma električne modele. Poleg malega avtomobila sta predvidena tudi kompaktni SUV in družinski sedemsedežnik. Konkreten vpogled v sedemsedežni električni SUV daje konceptna študija VISION 7S z dosegom več kot 600 kilometrov in največjo polnilno močjo 200 kW. Do leta 2030 želi ŠKODA AUTO v Evropi doseči več kot 70-odstotni delež med izključno električnimi modeli. V fazi prehoda na e-mobilnost znamka krepi svojo produktno paleto visokoučinkovitih motorjev z notranjim zgorevanjem in bo v drugi polovici naslednjega leta predstavila novo generacijo modelov SUPERB in KODIAQ. Leta 2024 pa jima bo sledila osvežena OCTAVIA.
ŠKODA VISION 7S: sedemsedežni SUV na osnovi platforme MEB z dosegom več kot 600 km
Konceptna študija VISION 7S daje prvi konkretni vpogled na popolnoma nov model znamke ŠKODA in hkrati prikazuje novi oblikovalski slog. Popolnoma električni SUV nudi zelo veliko prostora za do sedem potnikov in številne ‘simply clever’ rešitve. S tem avtomobilski proizvajalec svojo produktno paleto in strukturo svojih kupcev zaokrožuje v smeri višjega razreda. Konceptna študija temelji na modularni platformi za električna vozila (MEB) iz koncerna Volkswagen in je opremljena z
baterijo s kapaciteto 89 kWh. Z njo je mogoče doseči največji doseg v višini več kot 600 kilometrov (po kriterijih WLTP).
Nov oblikovalski slog, nov logotip, posodobitev celostne grafične podobe
Za električno in digitalno obdobje je družba ŠKODA AUTO zasnovala nov oblikovalski slog, ki ga bo postopoma uvajala od naslednjega leta naprej. Zaznamujejo ga jasne, zreducirane linije, ki poudarjajo preprostost in kakovost novih Škodinih modelov. Značilni elementi so nov sprednji del vozila s podobo ‘Tech-Deck’ in trajnostni materiali v notranjosti vozila. Nov logotip znamke se predstavlja brez skulpturalne 3D-grafike. S tem ŠKODA odraža vedno bolj intenzivno selitev marketinških in komunikacijskih aktivnosti iz tiskane v spletno obliko. Temeljito je bila prenovljena tudi celostna grafična podoba: ŠKODA AUTO sedaj stavi na dva različna zelena odtenka – smaragdno in električno zeleno, ki predstavljata ekologijo, trajnost in električno mobilnost.
Ambiciozni cilji na področju trajnostnega razvoja vzdolž celotne vrednostne verige
Pri proizvodnji se ŠKODA AUTO intenzivno zavzema za trajnost vzdolž celotne vrednostne verige: tako podjetje stavi na elektriko iz obnovljivih virov. V Mladi Boleslav proizvodnja baterij neposredno v tovarni poskrbi za kratke transportne poti, poleg tega proizvajalec avtomobilov tukaj uporablja dva električna tovornjaka. Od leta 2030 naj bi češke in indijske tovarne avtomobile izdelovale brez emisij (neto). Tovarna Vrchlabí pri tem nakazuje smer: že od leta 2020 deluje z nevtralno bilanco emisij CO2.
Tudi pri produktih ŠKODA dosledno stavi na trajnost: pri modelu ENYAQ iV je uporabljenih več kot 13 kilogramov recikliranih plastičnih materialov, ki jih pridobijo iz odsluženih ohišij baterij in odbijačev. Pri karoseriji je delež recikliranega jekla 40-odstoten, delež recikliranega aluminija pa celo 60-odstoten. Za stranska okna velja, da je pri izdelavi uporabljenih do 20 odstotkov recikliranega stekla. V notranjosti ima ENYAQ iV sedežne prevleke, ki imajo do 40-odstotni delež naravne strižene volne in do 60-odstotni delež poliestra, ki je bil pridobljen iz recikliranih plastenk.
ŠKODA AUTO se pri uresničevanju svojih ambicioznih ciljev na področju trajnosti hkrati zanaša na podporo sveta za trajnost. Pet članov z mednarodnimi izkušnjami prispeva nove spodbude in predloge za sedanje in prihodnje ukrepe na področju trajnosti. Na ta način spodbujajo bolj vsestranski dialog o trajnostnih tematikah med proizvajalcem avtomobilov in njegovimi deležniki.