Pustolovski duh
Nobena skrivnost ni, da se najmanjše karavane med avtomobili kupuje iz enega samega preprostega razloga. Za najmanj denarja ponujajo nadpovprečno prostornost in uporabnost prtljažnega prostora. Rekorderka med podaljšanimi malčki je škoda fabia combi, ki je dobila novo različico scoutline.
Terensko zveneče ime ne prinaša niti štirikolesnega pogona niti privzdignjene karoserije, ampak le zaščitne obrobe na spodnjih delih in strešne sani v srebrni barvi. Gre torej bolj za lepotne dodatke, ki sicer precej nezanimivi zunanjosti običajne fabie combi naredijo veliko dobrega. To je avtomobil, ki bi ga lahko kdo kupil tudi na račun njegovega videza, ne le zaradi uporabnosti.
Rekordno velik prtljažnik meri kar 530 litrov in je glavni adut tega avtomobila.
Ker ne gre za resnejše predelave, je cena opreme scoutline razmeroma ugodna. Primerljiva je z modeli ambition, ki ponujajo bolj ali manj enako opremo, razlika med obema je le nekaj sto evrov. V primeru testnega vozila, ki ga je poganjal 1,2-litrski prisilno polnjen bencinski štirivaljnik s 66 kW (90 KM), je razlika znašala okoli 400 evrov. Sicer se motor izkaže s poskočnostjo in dovolj veliko zalogo moči za večino družinskih potreb, vseeno pa bi pri menjalniku z veseljem sprejeli še šesto
prestavo.
Ta bi malenkost zmanjšala tudi 7,2-litrsko povprečje na testu, pa čeprav tudi to ni ravno slab rezultat. Nasploh je ta avtomobil lep primer, kako za zmeren denar priti do solidno opremljenega sodobnega avtomobila, ki brez težav poskrbi za vse, kar mlada družina potrebuje. Tudi, če ima ta v sebi nekaj pustolovskega duha.