Prenovljeni Superb
Škoda je svojega zastavonošo temeljito a hkrati subtilno prenovila in ga znova postavila v sam vrh svojega razreda. Boljši, varnejši, sodoben in lepši. Zadnje je morda v očeh vsakega posameznika, ostalo pa drži kot pribito.
Kar 1,3 milijona kupcev je svoj idealen avto našlo v Superbu tretje generacije. Zmagovalne formule pa ne spreminjaš kaj dosti in tega so se pri Škodi držali. Na zunaj so spremembe zelo subtilne. Spremenila se je maska motorja, ki sedaj sega rahlo navzven iz karoserije, s čimer je Superb pridobil še 6 oziroma 8 milimetrov na dolžini. Na novo so oblikovane sprednje meglenke in območje okoli njih ter žarometi, ki so sedaj v LED matrični tehniki. Logotip na zadnji strani je zamenjal velik napis Škoda, drugačne pa so tudi luči na zadku. Na voljo imate tudi 2 novi barvi karoserije: kristalno črna in dirkaško modra.
Ko smo ravno omenili LED matrične žaromete, si lahko tu preberete več o njih.
Pri novem Superbu se boste lahko odločili za »virtualni kokpit«, ki z 10,25-palčnim zaslonom nadomešča analogne števce pred voznikom in omogoča prilagajanje instrumentalne plošče po želji voznika. Večji je tudi zaslon infotainment sistema, ki sedaj po diagonali meri 9,2 palca oziroma 23,4 centimetrov. Večji je tudi predalček za telefon.
Dodali so mu varnostne in asistenčne sisteme, ki smo jih do sedaj videli le na najnaprednejših vozilih. Aktivni radarski tempomat lahko nastavite tako, da deluje v povezavi z multifunkcijsko kamero za prepoznavo prometnih znakov in samodejno prilagaja hitrost glede na omejitve. Nov je tudi »Side assist«, ki nadgradi opozarjanje na vozilo v mrtvem kotu in na vozilo, ki se vam približuje s strani pri zadku, kadar vozite vzvratno. Nova radarska tipala sedaj zaznavajo nevarnosti do 70 metrov stran, kar je velik napredek s prejšnjih 20 metrov. Sistem zaviranja v sili v mestu pa je dobil tudi funkcijo prepoznavanja pešcev.
Posodobljeni Superb je dobil prvo hibridno različico z imenom Superb iV. Oznaka iV označuje električna in elektrificirana vozila znamke Škoda. Do konca leta 2022 imajo v planu že 10 vozil z oznako iV.
Hibridni Superb poganja 156 konjski 1,4 litrski bencinski TSI motor, ter elektromotor s 85 kW izhodne moči. Največja izhodna moč skupka motorjev je 218 KM in 400 Nm navora. Vpet je v 6-stopenjski DSG menjalnik. Elektromotor poganja 13 kWh baterija, ki omogoča 55 kilometrov dosega zgolj na električen pogon. Polnite ga lahko s standardno vtičnico, kar bo trajalo približno 6 ur, s stenskim polnilcem bo trajalo približno 3,5 ur med vožnjo pa se bo avtomatsko polnil z delovanjem motorja in regenerativnim zaviranjem.
Zaradi ogromnega prtljažnika v navadnem Superbu, bo hibridni Superb ostal še vedno eden najprostornejših v svojem razredu, čeprav mu baterija odvzame 150 litrov prostornine v prtljažniku. Sedaj meri 510 litrov pri karavanski različici in 485 litrov pri limuzini.
Lastnik hibridnega Superba bo imel prednost nekaterih dodatkov, ki ga ostali ne dobijo. Edini bo imel najnovejši infotainment sistem, ki je v z vgrajeno e-SIM kartico vedno priključen na medmrežje ter s tem posodobljen z zadnjimi prometnimi informacijami. Imel bo tudi novost imenovano »Area View« ki prikaže okolico avtomobila s pogledom od zgoraj in sistem za pomoč pri parkiranju prikolice. Na voljo bo imel tudi povezavo z avtomobilom preko aplikacije, kjer si bo lahko daljinsko nastavil željeno temperaturo v avtomobilu in nadzoroval stanje baterije.
Različica Sportline je za 10 mm nižji od serijskega Superba ter ima serijsko »nataknjena« 18 palčna platišča, na zunaj ima dodatke v elegantnem črnem laku ter seveda nove LED matrične žaromete. Sedeži so oblečeni v mehko Alcantaro ali usnje.
Za najbolj zahtevne kupce je na voljo tudi prenovljena različica Laurin&Klement.
Novost pa je različica Scout, s čimer se boste v udobju odpeljali iz udobja gladkih cest na nekoliko bolj grobe poti. S tem so inženirji prenesli popularnost SUV segmenta v limuzinski segment. Opazili ga boste po karoserijskih dodatkih, ki služijo zaščiti in robustnosti izgleda ter strešnih saneh, ki so v isti barvi stranski zaščite na odbijačih. Scout ima serijsko je vgrajen stalni štirikolesni pogon ter je od tal odmaknjen dodatnih 15 milimetrov. Na dnu vozila je vgrajena zaščita podvozja, da pa je sposoben zaviti iz asfaltih površin ima vgrajeno tehniko podvozja za grobe terene. Izbirate lahko med različnimi programi vožnje, ki podvozje in način delovanja vseh ostalih sistemov prilagodijo glede na podlago.
Na voljo imate 2 zmogljiva motorja. Dizelski 2.0 TDI motor ima 190 konjskih moči in 400 Nm navora, moč pa prenaša na cesto preko štirikolesnega pogona in 7-stopenjskega DSG menjalnika. Dvolitrski TSI motor proizvede 272 konjskih moči in 350 Nm navora ter je vpet v isti 7-stopenjski DSG menjalnik in štirikolesni pogon kot dizelska različica.
Tudi v notranjosti je nekaj dodatkov, ki so ekskluzivni za različico Scout. Sedeži in dekorativni leseni dodatki nosijo napis Scout. Sedeži so odeti v posebno mehko tkanino in kontrastne šive, na volj pa so tudi sedeži iz Alcantare in usnja z rjavimi šivi. Serijski so ogrevani sprednji sedeži, na voljo pa je tudi ogrevanja za zadnje sedeže. Za posebne situacije je mogoče sovoznikov sedež električno prilagoditi z druge vrste sedežev. V Škodinem stilu ima Superb Scout s 660 litri največji prtljažnik v svojem segmentu.
Za dodatne informacije in testne vožnje pokličite na eno izmed telefonskih številk:
Ivančna Gorica: Jan – 01/32 04 707
Trebnje: Živa – 07/34 60 700