Ponovno na voljo v kombilimuzinski izvedbi
Družba Škoda Auto bo kmalu predstavila četrto generacijo Superba – vodilnega modela z notranjim zgorevanjem. Popularni karavan z oznako Combi bo ponovno dopolnjevala elegantna kombilimuzinska različica. Nova generacija te tradicionalne karoserijske različice je zrasla v dolžino in višino, hkrati pa je postala še bolj aerodinamična. Še bolj izpopolnjen skulpturiran Škodin dizajn sedaj vključuje prenovljeno osmerokotno Škodino mrežo hladilnika in posodobljene vratne kljuke. Širok razpon
pogonskih sistemov za novi Superb sedaj vključuje tudi blago hibridno tehnologijo. Notranjost je bila popolnoma prenovljena. Prvič je v Superbu na voljo projicirni sistem, novi, večji osrednji zaslon infotainment sistema pa meri 13 palcev. Prestavna ročica je sedaj nameščena na volanskem drogu in poskrbi za bolj prostorno sredinsko konzolo. Pod osrednjim zaslonom so novi Škodini pametni izbirni gumbi. Ti vrtljivo-pritisni gumbi z majhnimi digitalnimi zasloni omogočajo hiter in preprost
dostop do številnih funkcij vozila. Notranjost zaznamujejo trajnostni materiali – uporabljene tkanine so izdelane iz 100-odstotno recikliranega poliestra.
Premiera blagega hibridnega pogona
Četrta generacija kombilimuzinske izvedbe Superba je prvič na voljo z blago hibridno tehnologijo. Vstopni model s štirivaljnim bencinskim motorjem 1.5 TSI in močjo 110 kW (150 KM) dopolnjujeta 48-voltni jermensko gnani zagonski alternator in 48-voltna litij-ionska baterija. Na ta način je mogoča rekuperacija energije med zaviranjem. Energija se nato shrani v baterijo in jo je mogoče uporabiti za podporo motorju z notranjim zgorevanjem v obliki električnega povečanja moči, ali pa da
med jadranjem nadomesti popolnoma izključeni motor. Škoda poleg motorja 1.5 TSI ponuja dva motorja 2.0 TSI z močjo 150 kW (204 KM) in s 195 kW (265 KM). Tako kot najmočnejši dizelski motor 2.0 TDI z močjo 142 kW (193 KM) je tudi najboljši bencinski motor serijsko opremljen s štirikolesnim pogonom. Obsežno paleto motorjev zaokrožuje 2.0 TDI z močjo 110 kW (150 KM). Prvič so vsi motorji v Škodini modelski seriji Superb serijsko kombinirani s
7-stopenjskim menjalnikom DSG. Prav vsi pogonski sklopi izpolnjujejo emisijski standard Euro 6d.
Še več prostora in izboljšana aerodinamika
V primerjavi s predhodnikom je novi Škoda Superb kombilimuzina v dolžino zrasel za 43 mm na 4.912 mm, v višino pa za 12 mm na 1.481 mm. S tem je na voljo 11 mm več prostora za glavo za potnika na sprednjih sedežih in 6 mm več za potnike na zadnjih sedežih. Prtljažnik se je povečal za 20 l in sedaj skupno meri 645 l. Širina vozila, ki znaša 1.834 mm, in medosna razdalja, ki meri 2.841 mm, sta ostali nespremenjeni. Izboljšane odprtine za
zajemanje zraka ter podrobne izboljšave potniške kabine in zunanjih ogledal so poskrbele za izboljšano aerodinamiko – količnik zračnega upora sedaj znaša le 0,24. Najnovejša različica Superbovega oblikovalskega sloga vključuje številne skulpturirane linije, ki so značilne za značilni dizajn znamke Škoda.
Popolnoma nov koncept notranjosti in različni paketi Design Selection
Prenovljena notranjost Superba sedaj vključuje prostostoječi osrednji zaslon z diagonalo do 13 palcev. Dopolnjujejo ga projicirni sistem, ki je prvič na voljo za Škodin vrhunski model z notranjim zgorevanjem, in novi Škodini pametni izbirni gumbi. To so trije vrtljivo-pritisni gumbi pod zaslonom infotainment sistema, ki so vsi opremljeni z digitalnim zaslonom s premerom 32 mm. Pametni izbirni gumbi omogočajo hiter in preprost dostop do številnih funkcij vozila. Prenovljena sredinska
konzola ima prečiščen, bolj prostoren in urejen videz, saj je prestavna ročica sedaj nameščena neposredno na volanskem drogu. Klasične nivoje opreme Active, Ambition in Style so nadomestile nove možnosti: Essence, Selection, Sportline in Laurin & Klement. Vsaka od njih ponuja edinstven dizajn notranjosti, pri katerem se prepletajo sodobni koncepti s poudarkom na trajnostnih materialih.