Odslej komuniciranje tudi prek Twitterja
Z začetkom dinamičnih predstavitev prenovljene Škode Fabie bodo v oddelku za komuniciranje pri češkem proizvajalcu začeli tvitati. Na Twitterju bo Škoda na kanalu @skodaautonews objavljala raznovrstne vsebine, med njimi informacije o podjetju in modelih ter zgodbe iz zakulisja znamke.
Jens Katemann, vodja komuniciranja v družbi ŠKODA AUTO, je povedal: “Bodisi novinarji, blogerji ali ljubitelji znamke – z objavami na Twitterju @skodaautonews želimo nagovarjati veliko ciljnih skupin. Vse te so lahko zdaj prek Twitterja obveščene o našem podjetju in lahko po tej poti hitro in neposredno navežejo stik s Škodo. S platformo ŠKODA Storyboard smo že dosegli velik napredek na področju uveljavljanja znamke in njene prisotnosti v medijih. Zdaj gremo korak dlje in bomo navdušenje nad
Škodo delili na Twitterju.”
Pri Škodi bodo od danes naprej na Twitter računu @skodaautonews tvitali novice v zvezi z novinarsko predstavitvijo prenovljene Škode Fabie #FABIA2018. V okviru dogodka bo okrog 600 predstavnikov mednarodnih medijev s področja avtomobilizma, splošnega interesa in življenjskega sloga prvič imelo možnost daljših testnih voženj s Škodo Fabio. Poleg tega bodo sledilci na @skodaautonews lahko dobili najnovejše informacije za medije in podatke o prihajajočih produktnih novostih ter novice o ključnih
temah, kot sta digitalizacija in električna mobilnost. Potem so tu še informativne grafike, ekskluzivne izjave Škodinih odgovornih oseb in pogledi v zakulisje znamke.
Twitter račun @skodaautonews Škodinega oddelka za komuniciranje na matičnem sedežu v Mladi Boleslav najdete <a href=”https://twitter.com/skodaautonews”>na povezavi</a>.