Novi razred vozil škoda

ŠKODA nadaljuje svojo modelsko ofenzivo. Samo nekaj mesecev po uvedbi malčka Citigo predstavlja češka avtomobilska znamka novo kompaktno limuzino – Rapid. Najmlajša modelska serija ima osrednji pomen za strategijo rasti, ki si jo je zadala družba ŠKODA. Uvedba na evropske trge bo potekala postopoma od jeseni 2012 naprej. ŠKODA Rapid se ponaša s prostornostjo, izrazitim dizajnom, odličnim razmerjem med ceno in vrednostjo, bogato varnostno opremo in varčnimi motorji.

“S tem modelom postavljamo nova merila v segmentu kompaktnih limuzin: ŠKODA Rapid je prostoren, eleganten in hkrati cenovno dostopen avto za vso družino. Prepriča s pametnimi rešitvam, najsodobnejšo tehnologijo in izjemno gospodarnostjo. Skratka: je avto, ki omogoča mobilnost na prijeten, cenovno ugoden in okolju prijazen način. Pravi avto ob pravem času,” je dejal predsednik uprave družbe ŠKODA prof. dr. h.c. Winfried Vahland.

Rapid idealno zapolnjuje vrzel v modelski paleti med Fabio in Octavio, s čimer se uvršča v številčno močni segment kompaktnih vozil. Ta t. i. A-segment danes v svetovnem merilu predstavlja približno 36 odstotkov avtomobilskega trga. Več kot 42 odstotkov vozil tega segmenta je limuzin. Poznavalci ocenjujejo, da se bo prodaja vozil tega tipa do leta 2020 povečala za približno 50 odstotkov.

ŠKODA Rapid prvi v celoti razkriva novo oblikovalsko govorico 
Rapid je prvo serijsko vozilo znamke ŠKODA, ki v celoti sledi novi oblikovalski filozofiji. „Ta avto pošilja jasno sporočilo: prečiščen, svež, emocionalen,” poudarja dr. Dr. Eckhard Scholz, ki je kot član uprave pristojen za tehnični razvoj.

Popolna razmerja, prečiščene površine in ostre linije ustvarjajo nadvse privlačno celostno podobo. Sprednji del na novo interpretira tradicionalne oblikovalske poteze znamke ŠKODA. Novi logotip je samozavestno nameščen na harmonično zaobljenem zaključku pokrova motornega prostora. Mreža hladilnika ima fin kromiran okvir in navpične lamele. Ob mreži hladilnika sta v obliki listov deteljice razporejeni enoti žarometov.

Čisto emocionalnost odraža tudi stranska oblika karoserije z dolgo medosno razdaljo in limuzinsko silhueto poudarja pa jo tornado linija, ki ustvarja jasno ločnico med svetlobo in sencami. Velik pokrov prtljažnika je izjemno funkcionalen, hkrati pa predstavlja markanten oblikovalski element. Za prepoznavnost zadnjega dela poleg zadnjih luči z značilno obliko črke C skrbi tudi novi logotip znamke.

Najnovejši model znamke ŠKODA prepriča s kompaktnimi dimenzijami (4,48 m dolžine in 1,7 m širine) in z izjemno prostornostjo. Pametna kompaktna limuzina ponuja veliko prostora za pet potnikov in njihovo prtljago. Samoumevni del ponudbe so tudi številne druge pametne rešitve, odlično razmerje med ceno in vrednostjo ter bogata varnostna oprema. Kupci nove kompaktne limuzine se lahko odločajo med petimi bencinskimi motorji in dvema dizelskima motorjema.

Novinec znamke ŠKODA se bo javnosti prvič uradno predstavil na avtomobilskem salonu v Parizu. Ciljna skupina  Rapida so predvsem družine, ki si želijo prostorno in cenovno dostopno prvo vozilo s preverjeno Škodino kakovostjo.

Podobne objave

Dodaj odgovor