Lastnik jubilejnega vozila, Škode Karoq, je španski kupec
Pri Škodi Auto je s tekočega traku zapeljal Škodin milijonti SUV. Jubilejno vozilo je Škoda Karoq smaragdno zelene kovinske barve. Zgodba o uspehu češkega proizvajalca v segmentu SUV se je začela pisati leta 2009, ko je na trg prišel Škoda Yeti. Danes se modelski seriji Kodiaq in Karoq uvrščata med najpomembnejše gonilne sile podjetja, ofenziva SUV pa je bistvena sestavina “Strategije 2025”.
Michael Oeljeklaus, ki je kot član uprave družbe Škoda Auto odgovoren za proizvodnjo in logistiko, je poudaril: “Milijon izdelanih SUV-jev je izjemen uspeh. Ker želimo tudi v prihodnje zadoščati vse večjemu povpraševanju po tem segmentu vozil, trenutno sprejemamo potrebne ukrepe. Tako na primer tovarno Kvasiny nadgrajujemo v kompetenčni center za proizvodnjo SUV-vozil. Poleg tega Škodo Karoq že od začetka leta kot edino vozilo znamke proizvajamo v dveh čeških tovarnah našega podjetja.”
Temelj uspeha Škodine palete SUV-vozil je položil Škoda Yeti, ki je na trg prišel leta 2009. Do konca proizvodnje tega modela leta 2017 je bilo prodanih več kot 680.000 primerkov. Kot uvod v že omenjeno ofenzivo SUV je Škoda spomladi leta 2017 predstavila model Kodiaq, ki mu je oktobra 2017 sledil še Karoq. Od letošnje pomladi ponudbo SUV-modelov dopolnjuje Kamiq, ki ga češki proizvajalec ponuja izključno na kitajskem trgu.
Privlačni multitalenti se danes uvrščajo med najpomembnejše gonilne sile nepretrgane rasti Škode Auto. Tako je bilo do sredine julija izdelanih 215.700 primerkov Škode Kodiaq in 87.800 primerkov kompaktnega SUV-ja Škoda Karoq. Škoda svoje SUV-je proizvaja ne le na Češkem, temveč tudi v Indiji, Rusiji, na Kitajskem in v Nemčiji.
Milijonti Škodin SUV, smaragdno zeleni Karoq 1.5 TSI ACT DSG z močjo 110 kW (150 KM) in paketom opreme Ambition, je s tekočega traku zapeljal v češki tovarni Kvasiny. Kupil ga je zakonski par Eike Schröder in Carmela Garbajosa iz Španije. Schröder se je za Karoq odločil zaradi visoke kakovosti izdelave, prepričljivega razmerja med ceno in kakovostjo ter bogate ponudbe sodobnih tehnologij. Novi Karoq je njegova prva Škoda. Priljubljeni kompaktni SUV se ponaša z značilnim Škodinim dizajnom,
veliko prostornostjo, najsodobnejšimi asistenčnimi sistemi za varnost in udobje ter močnimi in učinkovitimi pogonskimi agregati.
Ofenziva v segmentu SUV-vozil je eden od ključnih stebrov Škodine “Strategije 2025”. S tem načrtom je češki proizvajalec avtomobilov opredelil usmeritve, na podlagi katerih še naprej uresničuje koreniti preobrat v avtomobilski industriji, in sicer predvsem na področjih elektromobilnosti, avtonomne vožnje in povezljivosti. Druga področja ukrepanja so digitalizacija produktov in procesov, osvajanje novih trgov ter razširitev klasičnega avtomobilskega poslovanja s številnimi mobilnostnimi
rešitvami.
Milijon Škodinih SUV-jev v številkah (prodaja od 2009 do sredine julija 2018)
– Škoda Yeti: 684.500
– Škoda Kodiaq: 215.700
– Škoda Karoq: 87.800
– Škoda Kamiq: 12.000