Kompaktni SUV za 8.700 evrov
7. 11. 2024 – ‘Saj ni res, pa je!’ bi lahko označili novico, ki prihaja iz Indije. Medtem, ko morajo kupci v Evropi za vsak dejansko kompaktni novi avtomobil odšteti že po 20.000 evrov, si lahko Indijci takšen nov avtomobil omislijo že po plačilu približno 8.700 evrov.
V indiji so v teh dneh predstavili tretji Škodin serijski model, ki je razvit za potrebe in okus indijskih kupcev. Novi kylaq (dolžina: 3.995 mm, širina: 1.883 mm, višina: 1.619 mm, medosna razdalja: 2.566 mm, osnovna prostornina prtljažnika (ob podrti zadnji klopi): 446 (1265) litrov) predstavlja Škodin odgovor na povpraševanje indijskih kupcev po dejansko kompaktnih avtomobilih s skupno dolžino v območju 4. metrov, ker imajo takšni avtomobili približno 50-odstotni tržni delež na indijskem
tržišču. Včasih smo ob omembi avtomobilov za to tržišče pomislili na tehnološko podhranjene avtomobile s ceneno komfortno opremo, ki so bili zasnovani na osnovi evropskih ‘Auslauf’ modelov, ki jih v Evropi ni želelo več kupiti veliko kupcev.
Časi so se spremenili, ker novi kompaktni Škodin SUV z nenavadnim imenom, ni predstavnik zastarelih modelov, temveč sodobno zasnovan (platforma MQB-A0-IN) avtomobil s kopico vgrajene ‘invalidske opreme’. Pri znamki Škoda ob tem omenjajo vgradnjo 25 aktivnih in pasivnih varnostnih sistemov, povsem po evropskem okusu pa je koncipiran tudi seznam vgrajene komfortne opreme. Ko se bo ta avtomobil na začetku prihodnjega leta pojavil v indijskih prodajnih salonih znamke Škoda, bo indijski kupec zanj
odštel zelo prijaznih 789.000 indijskih rupij, odnosno približno 8.700 evrov. Za odšteti denar bo kupec prejel tudi vgrajeni 1,0-litrski bencinski TSI motor s 85 kW (115 KM) pogonske moči ter 178 Nm motornega navora ob povezavi z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom. Tako motoriziran kylaq bo lahko dosegel največjo hitrost 188 km/h in zaključil pospeševanje od 0-100 km/h v 10,5 sekunde.
Za tako ugodno ponudbo se kupci Škodinih izdelkov v Evropi seveda lahko obrišejo pod nosom, namesto tega nam bodo pri znamki Škoda seveda raje ponujali podobne 4-kolesne izdelke s prodajnimi cenami v območju 20.000 evrov …