Druga generacija športno-funkcionalne Čehinje
Leta 2007 smo dobili prvo športno-funkcionalno generacijo Škodinega modela octavia, avtomobila, ki podobno kot nekateri ostali današnji karavani nadaljuje izročilo ameriške korporacije AMC, ker so bili Američani leta 1980 s podobno zasnovanim modelom eagle eni izmed prvih, ki so prepoznali praktično vrednost ‘višje nasajenih’ štirikolesno gnanih 5-vratnih karavanov…
Sedaj so Čehi pokazali nekaj fotografij druge generacije športno-funkcionalne Čehinje, ki je ponovno zasnovana na osnovi običajne štirikolesno gnane karavanske različice modela octavia. Ob tem so znova uporabili že znano ‘crossover’ filozofijo, ki je ‘češki tabornici’ prinesla nekoliko višjo (+ 33 mm) karoserijsko odmaknjenost od vozne podlage ter različne zaščitne dodatke za karoserijo, ki so ustvarili nekoliko bolj robustni videz avtomobila.
Vendar Čehi ob tem zagotavljajo, da ni vse v ‘šminki’, ker so poskrbeli tudi za boljšo terensko prehodnost, ker ima nova octavia scout poleg tehnoloških ‘sladkorčkov’ (napredni 4×4 pogon v obliki 5. generacije sklopke Haldex in samodejni DSG menjalnik…) drugačen vstopni in izstopni kot pri premagovanju klancev in globeli, medtem ko bodo njene povečane vlačilne sposobnosti (+ 25 %, največja dovoljena masa vlečnega vozila: 2 toni) sedaj lahko zadovoljile tudi ostale, bolj gospodarsko
orientirane uporabnike.
Pod motornim pokrovom simpatične in priljubljene Čehinje bodo na začetku prodaje lahko delovali trije različni pogonski sklopi. Vloga osnovnega pogonskega motorja je podeljena 2,0-litrskemu TDI motorju z 150 KM, nad njim se nahaja bencinski štirivaljnik z 180 KM. Malenkost več moči (+ 4 KM) bo ponujal najmočnejši vgrajeni turbodizelski motor. Po navedbi proizvajalca naj bi vsi vgrajeni pogonski agregati ob delovanju porabili približno 20 odstotkov manj pogonskega goriva kot vgrajeni motorji v
aktualni različici scout. Nova octavia scout bo premierno predstavljena na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi.