Brez pretiravanja
Kamiq je avtomobil, ki lahko, tako kot večina Škodinih modelov, z nadpovprečno prostornostjo skače v zelje predstavnikom razreda višje. K temu pripomore kar pestra ponudba motorjev. Preizkusili smo ga že z zmogljivim 1,5-litrskim turbobencinskim štirivaljnikom in 1,6-litrskim turbodizlom, tokrat pa je prišla na vrsto malce bolj dostopna izvedba z litrskim trivaljnim bencinarjem z 81 kilovati (110 KM) moči v kombinaciji z dvosklopčnim menjalnikom.
Poznani prisilno polnjeni mlinček na papirju obljublja spodobne zmogljivosti, avtomatizirani menjalnik z dvema sklopkama pa bi po dosedanjih izkušnjah moral prinesti dobro kombinacijo dinamičnosti in udobja. In res je tako. Trivaljnik se rad zavrti in upamo si trditi, da lahko s 110 konjiči zadovolji potrebe večine uporabnikov. Sape mu zmanjka le, če je avtomobil polno naložen, sicer pa prav lepo potegne in ni preglasen. Na drugi strani menjalnik z dobro znano oznako DSG ni čisto brez napake. Zaradi njega avto kdaj malo pocuka in malce pozno zagrabi pri pretikanju v vzvratno prestavo, a prestavlja hitro in praviloma takrat, ko to pričakujemo. Zadovoljiva je tudi poraba goriva, ki je na testu znašala 6,9 litra na 100 kilometrov.
Menjalnik DSG ga podraži za dobrih 1.800 evrov, da cena ne gre v višave, pa se je treba zadovoljiti s klasičnimi merilniki in multimedijsko napravo brez navigacije.
Na testih prve bencinske in dizelske različice smo ugotovili, da je Kamiq dobro uravnotežen avtomobil, ki posreduje prijeten občutek kompaktnosti. In to lahko zdaj potrdimo. Volan je natančen, prečno nagibanje karoserije omejeno. Zato v ovinkih deluje zanesljivo in pri tem ne žrtvuje udobja. Najvišji serijski paket opreme style mu prinaša vse glavne varnostne in asistenčne sisteme ter opremo za udobje. Omeniti velja sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu, popolne žaromete LED in brezstični ključ, tu so še dvopodročna samodejna klimatska naprava in 16-palčna platišča iz lahke litine. Za to je treba odšteti nekaj več kot 22 tisočakov, testni pa je z nekaj dodatki, kot so tipala za pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj, dekorativni elementi v kabini in zimski paket, stal nekaj več kot 23.600 evrov. To, seveda, ni malo, a gre za presenetljivo vsestranski avtomobil, ki po prostornosti očitno presega glavne tekmece in lahko brez pretiravanja ter izstopanja zadovolji tudi potrebe kakšne ne preveč zahtevne družine.