Adijo Yeti, pozdravljen Karoq!
Zgleda da dandanes ni dovolj imeti le celotno paleto SUV vozil; morajo imeti še usklajena imena. Tako je ime novega Škodinega velikega 7 sedežnega Kodiaqa že naznanjalo, da bo bil Yeti zamenjan. To se je tudi zgodilo, ko se je pred kratkim prikazal novi srednje velik SUV imenovan Karoq.
Na zunaj je povsem jasno, da je to novodobna Škoda. Z obliko so se držali s Kodiaqom preizkušenega recepta. Glede na Yetija je povsem nov avtomobil. Je daljši, širši in prostornejši ter postavljen na novo arhitekturo, ki si jo deli s koncernskimi sorodniki. Nov izgled je predvsem bolj subtilen in čeden.
Znotraj je Karoq oblikovan kot mini Kodiaq. In to je zelo daleč od kritike. Armaturna plošča je že na pogled moderna, s par kovinskimi in sijaj črnimi dodatki. Vsaka komponenta se tudi lepo prilega in da občutek trdnosti vzdržljivosti, ki bo prenesla leta in leta v vlogi družinskega avtomobila. Dvignjena pozicija sedenja in veliko vetrobransko steklo vam dajo dobro preglednost, prav tako pa je pogled skozi zadnje okno neoviran. Da pa je parkiranje in ostalo manevriranje še toliko lažje, imajo vsi modeli parkirne senzorje zadaj kot del standardne opreme. Avtomobil vas varuje na vsakem koraku, saj ima mnogo pametnih asistenčnih sistemov, ki vas varujejo na cesti. Med njih lahko štejete radarski tempomat, pomočnik za vožnjo na voznem pasu, sistem ki varuje pešce in še mnoge druge.
Kot standardno je sredi armaturne plošče 8-palčni zaslon, ki ne vključuje navigacije, vključuje pa povezavo z Android in Apple prenosnimi napravami. Preko telefona vam avtomobil dovoli projicirati vaše aplikacije na zaslon, kar pa vključuje tudi navigacijo iz telefona. Sam zaslon je steklen z lepimi grafikami in hitro odzivnostjo. V višjih paketih opreme je na voljo 9.2-palčni zaslon z navigacijo in brezžičnim polnjenjem.
Bili bi presenečeni koliko prostora je v avtu, ki ni največji. V vozilu lahko 4 odrasle osebe sedijo povsem udobno. Zadnja klop se lahko povsem razstavi na tri dele in zadrsa iz avtomobila. Tako lahko prtljažni prostor povečamo s 521 litrov na 1630 ob podrtih sedežih in na kar 1810, če zadnje sedeže vzamemo ven iz avtomobila.
Na voljo so 4 motorji. Litrski bencinski ima 115 konjskim moči, 1.5 litrski pa 150. 1.6 litrski dizelski motor razvije 115 konjskih moči, dvolitrski pa 150. Vse motorje lahko povežete s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, vse razen najmanjšega bencinskega pa tudi s 7 stopenjskim avtomatskim menjalnikom.
Osnovni, litrski motor je presenetljivo poskočen in vam ne bo povzročal težav s porabo, če se večina vaših poti zgodi v mestu. Če vaše poti obsegajo dosti avtocest, si boste hvaležni če boste vzeli večji motor. 1.6 litrski dizelski motor je že bolj fleksibilen, vendar dvolitrski dizelski motor ponuja najboljši razmerje med močjo in ekonomičnostjo.
Eden najpomembnejših avtomobilističnih igralcev v Sloveniji je prav Škoda, kar pa še utrjuje s širšim naborom modelov. Da ni Škodinih vozil na slovenskih cestah še več je odločilna tudi dobavna zmožnost tovarn, čemur priča leto dolga čakalna doba za Kodiaqa. Novi Karoq kot pomanjšana verzija uspešnega Kodiaqa je tako obsojen na uspeh. V naših prodajnih salonih je že na voljo za testne vožnje, svojega pa boste lahko prejeli že v začetku decembra.