Pan Jan že ČETRTIČ postal TRGOVEC LETA 2023

Pan Jan že ČETRTIČ postal TRGOVEC LETA 2023

Ponosni smo, da lahko delimo z vami našo zgodbo o uspehu. Letos smo že četrtič prejeli prestižni naziv “Trgovec leta” za prodajo vozil Škoda, kar je za nas veliko več kot le priznanje. Povzpeli smo se nad vso konkurenco med avtohišami v Sloveniji. Med 18 saloni vozil Škoda smo postali najboljši.  To je potrditev, da so naša prizadevanja, predanost in strast do avtomobilizma pravilna usmeritev.

Naš salon vozil Škoda v Trebnjem, kjer smo letos prejeli to častno priznanje, je zgled odličnosti, ki smo ga dosegli tudi v preteklih letih v naši poslovalnici v Ivančni Gorici. Priznanje Trgovec leta je plod trdega dela in strogega ocenjevanja po kriterijih uvoznika. Ponosni smo na naše izjemne prodajne rezultate, tržni delež, analizo prodaje in servisa, kjer smo dosegli zavidljive rezultate.

Pan Jan že ČETRTIČ postal TRGOVEC LETA 2023

Bojan, v podjetju Pan Jan si zaposlen od leta 2022. Za leto 2023 sta skupaj z Iztokom dosegla izjemen uspeh v prodaji vozil Škoda. Kakšni so bili prvi tvoji občutki, ko si izvedel, da je podjetje Pan Jan prejel naziv »Trgovec leta 2023«?

Ko sem izvedel, da je podjetje Pan Jan prejelo naziv “Trgovec leta 2023”, so me prevzeli občutki ponosa in zadovoljstva. Delo z Iztokom je bilo ključnega pomena in s skupnimi prizadevanji sva dosegla izjemen uspeh v prodaji vozil Škoda. Ta naziv je potrditev najinega truda in predanosti ter motivacija za nadaljnje odlično delo.

Iztok, kateri so vsi kriteriji in ključni dejavniki, ki jih moraš izpolnjevati, da lahko dosežeš tako priznanje?

Da dosežeš tako priznanje moraš zelo rad opravljati svoj poklic prodajalca vozil, pri delu moraš biti 100% in znati ugoditi strankinim željam in potrebam. Pri ocenjevanju se upošteva analiza zadovoljstva kupcev v prodaji ter pri vzdrževanju vozil, prodajni rezultat (za koliko ga presežeš), dosežen tržni delež v svojem območju.

Ima ekipno delo pomembno vlogo pri doseganju takšnih uspehov?

Bojan: Ekipno delo igra ključno vlogo pri doseganju takšnih uspehov, saj s sodelovanjem in podporo ekipe krepimo učinkovitost ter ustvarjamo pozitivno delovno okolje, kar prispeva k skupnim uspehom v prodaji vozil Škoda.

Iztok: Brez izjemne ekipe ni takih uspehov. S sodelavci smo skupaj vsaj 8 ur na dan, včasih se pohecam, da z njimi preživim več časa, kot z družino in se res dobro razumemo. Če greš vsak dan rad z veseljem v službo, se to zagotovo pozna tudi pri delu.

Kateri so bili največji izzivi, s katerimi sta se soočala v preteklem letu?

Bojan: V preteklem letu sva se soočala z izzivi, kot so prilagajanje spreminjajočim se tržnim razmeram, učinkovito obvladovanje konkurence ter zagotavljanje visoke ravni storitev strankam. Ključno je bilo tudi usklajevanje marketinških strategij in prilagajanje prodajnih taktik glede na dinamiko avtomobilskega trga.

Iztok: Vsako leto se v prodaji kaj novega naučiš, je pa res, da je bilo preteklo leto še posebej zahtevno. Še iz prejšnjega leta smo imeli izzive s hitro izdobavo novih vozil, zaradi že znanih omejitev s polprevodniki, tudi vrednost denarja nam ni bila naklonjena… Vendar smo dobili potrditev, da nam je uspelo.

Kakšen pomen ima stalno izobraževanje in usposabljanje v prodajnem oddelku za doseganje takšnih uspehov?

Bojan: Stalno izobraževanje in usposabljanje v prodajnem oddelku igra ključno vlogo pri doseganju takšnih uspehov. Spremljanje novih trendov na trgu, poznavanje tehničnih inovacij vozil Škoda ter izboljševanje prodajnih veščin so bistveni za ohranjanje konkurenčne prednosti. S stalnim usposabljanjem ohranjamo visoko raven strokovnosti, kar omogoča boljše razumevanje potreb strank in uspešnejše zaključevanje poslov.

Iztok: Nikoli ne veš vsega, vsak dan se kaj novega naučimo. Z veseljem se odpravim na vsa izobraževanja, ki mi jih podjetje nudi. Pa naj bo to preprost in zabaven teambuilding, ali pa uporaba zahtevnih spletnih orodij. V spomladanskih mesecih se odpravimo po dolgem času v Prago na produktno šolanje za novega Superba in vem, da me bo avto navdušil. Ko se vrnem, vam več povem še o tem…(smeh)

Kako zagotavljata, da so stranke vedno zadovoljne in se rade vračajo?

Bojan: Zagotavljanje zadovoljstva strank in njihovo redno vračanje je ključno. Osredotočam se na odlično komunikacijo, razumevanje individualnih potreb strank ter zagotavljanje prilagojenih rešitev. Redno preverjam povratne informacije strank, s čimer izboljšujem izkušnjo nakupa vozil Škoda. Poleg tega nudim zanesljivo poprodajno podporo, kar krepi zaupanje strank in vzpostavlja dolgoročne odnose.

Iztok: Preprosto, v teh hitrih časih v katerih smo, je dovolj že preprost pozdrav in da si za vsako stranko vzamemo čas. Stranka ne sme biti številka.

Kakšen mislita, da bo vpliv e-mobilnosti v prihodnosti?

Bojan: E-mobilnost bo verjetno imela pomemben vpliv na avtomobilsko industrijo v prihodnosti. Pričakujem večjo integracijo električnih vozil na trg, spodbujanje trajnostnih praks in razvoj naprednih tehnologij za polnjenje. Spremembe v potrošniških preferencah ter okoljskih in regulativnih trendih bodo vplivale na oblikovanje avtomobilskega sektorja, kar bo zahtevalo prilagajanje in inovacije v prodajnem pristopu.

Iztok: E-mobilnost je med nami, to je dejstvo. Naš Škoda Enyaq je na tretjem mestu po registracijah novih električnih vozil v letu 2023. Veselimo se že predstavitve popolnoma novega Elroqa, ki ga bomo verjetno videli že konec letošnjega leta. Za vse, ki pa še dvomijo v zmogljivosti električnih vozil, pa vabimo, da se oglasijo na testno vožnjo v naš salon.

Kakšen nasvet bi dala mladim, ki se želijo podati v prodajo avtomobilov?

Bojan: Mladim, ki se želijo podati v prodajo avtomobilov, bi svetoval, da razvijajo odlične komunikacijske veščine, pridobivajo globoko razumevanje avtomobilske industrije ter se nenehno izobražujejo o novostih in tehnologijah v avtomobilizmu. Pomembno je tudi, da razvijajo zaupanja vreden odnos s strankami, se prilagajajo njihovim potrebam ter vztrajajo v gradnji dolgoročnih odnosov. Ključ do uspeha je tudi vztrajnost in pripravljenost na dinamično okolje trga.

Iztok: Prodajamo res vrhunski produkt, ki se skoraj ne rabi več reklamirati, tako, da je tudi prodaja postala preprosta. Pomembna vrlina pri prodaji novih vozil je potrpežljivost in zmožnost poslušanja strank, saj le tako ugotovimo potrebe in želje stranke. In da tisto kar delaš, delaš rad. Če vse skupaj še začinimo s kančkom strasti do avtomobilov, potem ste na pravi poti.

Radi bi izpostavili, da je za naš uspeh ključno sodelovanje in predanost vseh naših zaposlenih. Vsak posameznik v našem podjetju, bodisi v prodajnem salonu ali na servisu, je najboljši predstavnik in ambasador naše blagovne znamke. Verjamem, da je zadovoljstvo zaposlenih neposredno povezano z zadovoljstvom naših strank, kar ustvarja krog uspeha, ki ga nenehno nadgrajujemo.

Naša zgodba o uspehu je zgodba o inovativnosti, izjemnih odnosih ter o kakovostni storitvi, ki jo nudimo našim strankam. Strmimo k nadaljnjemu izboljševanju in rasti in se veselimo novih uspehov, ki so pred nami.

Pan Jan že ČETRTIČ postal TRGOVEC LETA 2023

Podobne objave