Želo z dizelskim strupom
Po uživaškem, malodane brutalnem stingerju s šestvaljnim bencinarjem (test v AF226) smo preverili, kaj zmore ta Kiin zastavonoša ponuditi v kombinaciji z dizelskim motorjem.
Poganja ga 2,2-litrski štirivaljnik, ki se vrti tudi v nekaterih drugih Kiinih modelih, s 147 kW (200 KM) moči pa omogoča dobre zmogljivosti in pospešek do stotice v manj kot osmih sekundah. Streže mu osemstopenjski samodejni menjalnik, ki je pri svojem delu hiter in uglajen ter ga ocenjujemo kot enega izmed boljših na trgu. Celotna kombinacija je zelo posrečena, saj motor vseskozi ostaja razmeroma tih in uglajen (celo bolj kot štirivaljniki nekaterih premium znamk) ter obenem zmeren pri
porabi goriva.
Stinger z dizelskim motorjem se odlično znajde predvsem v vlogi hitrega in udobnega potovalnika.
V testnem vozilu je bil pogon speljan le na zadnji kolesi (štirikolesni pogon je sicer na voljo tudi pri dizlu), kar ob veščem vozniku omogoča precej veselja pri drsenju skozi zavoje in lovljenju zadka. Je pa res, da je stinger precej težak avtomobil in zato ne ravno lahkotno igriv športnik. Še najbolje se znajde v vlogi zmogljivega in hitrega potovalnega avtomobila, saj je suveren tudi pri višjih hitrostih in udoben na daljših poteh. Sedi se zelo dobro, saj so sedeži precej radodarno
odmerjeni in z ravno prav bočnega oprijema, ergonomija pa ob izdatno nastavljivem sedežu in volanskem obroču dobra za voznike različnih rasti. Zadaj je prostora več kot dovolj za dva odrasla potnika, prtljažni prostor pa je z zgolj dobrimi 400 litri precej skromno odmerjen, a temeljito obdelan in zaradi petvratne zasnove lahko dostopen.
Torej, stinger z dizelskim motorjem? Zelo posrečena kombinacija; zmogljiva, udobna in obenem dovolj športna. Tiste brutalnosti in, če hočete, žlahtnosti bencinskega šestvaljnika, pa, seveda, ne premore.